— Свій прийом вони ведуть на третьому поверсі за зачиненими дверима. Я особисто перевіряла, як це працює: спочатку всі бажаючі потрапити на прийом чекають 20 хвилин внизу, потім приходить дівчина, відкриває двері і проводить до кабінету на третій поверх.
З цього приводу ми зверталися до керівництва місцевої філії «Укртелекому» і до їхнього херсонського керівництва, просили перенести прийом громадян на перший поверх. Але на наші звернення ніхто не реагує, — розповіла Лариса Житченко.
— «Укртелеком» — проблемна організація. Вона створює набагато більше проблем, ніж усі інші, — визнає перший заступник міського голови Нової Каховки Леонід Чурсинов. — Можна зрозуміти, що зараз у них майже немає працюючих, але це не є підставою для такого ставлення до людей. Міськрада теж зверталася до них неодноразово з питань проводового мовлення, і вони так само на це не реагували.
Що стосується неналежного проведення прийому громадян, то варто спробувати звернутися до них від імені виконавчого комітету міськради. Якщо реакції не буде — тоді можна звертатися до прокуратури.
Олег БАТУРІН, фото автора
"Новий День"