З роботою «Укртелекому» у Новій Каховці — суцільні проблеми

Зі скаргою на погано організований прийом громадян керівництвом місцевого відділення ПАТ «Укртелеком» на останньому засіданнівиконавчого комітету Новокаховської міськради звернулася голова громадської ради при виконкомі Лариса Житченко.


— Свій прийом вони ведуть на третьому поверсі за зачиненими дверима. Я особисто перевіряла, як це працює: спочатку всі бажаючі потрапити на прийом чекають 20 хвилин внизу, потім приходить дівчина, відкриває двері і проводить до кабінету на третій поверх.

З цього приводу ми зверталися до керівництва місцевої філії «Укртелекому» і до їхнього херсонського керівництва, просили перенести прийом громадян на перший поверх. Але на наші звернення ніхто не реагує, — розповіла Лариса Житченко.

— «Укртелеком» — проблемна організація. Вона створює набагато більше проблем, ніж усі інші, — визнає перший заступник міського голови Нової Каховки Леонід Чурсинов. — Можна зрозуміти, що зараз у них майже немає працюючих, але це не є підставою для такого ставлення до людей. Міськрада теж зверталася до них неодноразово з питань проводового мовлення, і вони так само на це не реагували.

Що стосується неналежного проведення прийому громадян, то варто спробувати звернутися до них від імені виконавчого комітету міськради. Якщо реакції не буде — тоді можна звертатися до прокуратури.

Олег БАТУРІН, фото автора
"Новий День"

© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів