У Новій Каховці мешканці пачками пишуть скарги чиновникам

У Новій Каховці мешканці пачками пишуть скарги чиновникам
362 звернення до чиновників за минулий рік примудрилася направити одна з місцевих жительок.

«З них 331 вона надіслала через урядову гарячу лінію. А за 23 дні цього року вона направила вже 121 звернення», — розповіла головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян Новокаховської міськради Анжела Бабенко.

За її словами, в Новій Каховці є ще троє осіб, котрі за рік направили понад 50 скарг і клопотань.

Загалом же до міськради у 2017-му надійшло 2297 звернень, що більше, ніж у 2016-му, на 85.

У них заявники порушили 2470 різних питань — від ремонту будинків, пільгових перевезень до надання матеріальної допомоги і реформи освіти. Допомогу ж на лікування загалом було надано 383 особам на загальну суму 378 900 гривень.

Як стверджує керівництво міста, в багатьох випадках люди направляють звернення не тому адресату, граючись в «зіпсований телефон» або взагалі порушують питання, які можна вирішити без зайвого листування.

— Трапляються скарги щодо відключення від газопостачання. Нині законодавець докорінно змінив відносини між постачальниками послуг і людьми, тож скаржники часто забувають, що у них є не лише певні права, а й обов'язки. Приміром, звернувся до нас нещодавно чоловік зі скаргою на «Херсонгаз», який за його борг у 5 тис. грн. відключив йому газ.

Почали з'ясовувати, адже така заборгованість явно виникла не за один день чи місяць. Так і вийшло: людина просто не сплачувала за надані послуги, дотягнула все до звернення «Херсонгазу» до суду і тепер уже за рішенням суду зобов'язана сплатити свої борги.

А що йому заважало раніше звернутися напряму до постачальника, укласти з ним договір про реструктуризацію і спокійно отримувати далі природній газ? — запитує перший заступник міського голови Леонід Чурсинов.

За його словами, постачальники послуг теж часом помиляються і реагувати на це люди повинні самостійно, звертаючись безпосередньо до них, а не до посередників у вигляді чиновників.

«У грудні по сплаті за газ у мене несподівано виник борг у 2,5 тис. грн. Це була явна помилка, оскільки я сплачую за всі рахунки і відслідковую платежі через інтернет-сервіси. Я звернувся до цього підприємства і буквально за 5 хвилин проблему було вирішено. Саме так треба робити і іншим замість того, щоб кудись комусь писати і втрачати час», — додав він.

Олег БАТУРІН
"Новий день"

© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів