Успіхи громад на Херсонщині набувать широкого розголосу

У Херсоні у рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) за підтримки USAID відбувся тренінгз комунікацій для представників об'єднаних територіальних громад області.

І хоч наразі в ОТГ поки що немає посад, безпосередньо пов'язаних зі зв'язками зі ЗМІ та громадськістю, втім, є спеціалісти, котрі виконують цю роботу на добровільних засадах.

По публікаціях у ЗМІ, на сайтах та в соціальних мережах про потенціал та ефективність діяльності громад у новому статусі роблять висновки й потенційні інвестори.

Під час тренінгу «доморощені» прес-секретарі вчилися вдосконалювати свою роботу шляхом застосування сучасних методів комунікацій, практичних навичок, відточувати перо та ширше використовувати нові комп'ютерні програми та сервіси.

Як зробити ОТГ відкритою та цікавою — для своєї громади, сусідів, області, партнерів та інвесторів, розповідали тренери та присутні представники мас-медіа. Кому, як не журналістам, ділитися тим, що цікавить їхні ЗМІ. Висвітленням найбільш актуальних тем, напрацюванням методів взаємодії і вже набутим досвідом співпраці з громадами ділився з присутніми головний редактор обласної газети «Новий день» Анатолій Жупина.

Тренери проекту вчили вибудовувати імідж ОТГ, працювати з цільовими аудиторіями, формувати стосунки зі ЗМІ, правильно наповнювати офіційні сайти громад та створювати креативні сторінки у соцмережах. Кожна з громад мала можливість на практиці застосувати запропоновані інструменти, аби створити індивідуальне публічне реноме своєї ОТГ.

Пріоритети розвитку кожна з громад презентувала особисто. Приміром, Музиківська ОТГ пишається активною молоддю, оновленням освітніх закладів, налагодженою співпрацею з бізнесом, запровадженням бюджету участі. Чаплинська ОТГ — туристичним потенціалом, вигідним географічним розташуванням, транзитними логістичними маршрутами, які налаштована розвивати для збагачення громади.

Тавричанська ОТГ сподівається створити можливості для ефективного використання бюджетних ресурсів, яких вважає, що достатньо для безбідного розвитку своєї громади. Серед перемог вважає, зокрема, закупівлю 3 шкільних автобусів, розвиток власного центру ПМСД.

У Великокопанівській ОТГ не те що не стоїть питання якимось чином оптимізовувати мережу освітніх закладів у населених пунктах шляхом підвезення учнів, а, навпаки, з адмінцентру ОТГ готові організувати підвіз дітей у Абрикосівку, аби розвантажити та збалансувати наповнюваність освітніх закладів для забезпечення їх максимально ефективної роботи. Щодо налагодження комунікацій, то з цим тут проблем немає. І сайт, і соцмережі, і власна газета «Копаняночка» працюють на імідж громади. У планах навіть створення власного радіо — цим наразі займаються громадські організації.

Асканія-Нова ОТГ сповнена планів розвинути власну туристичну інфраструктуру, аби затримати туристів, котрі приїздять на екскурсії до заповідника, на кілька днів. Тут вважають, що цілком «дозріли» створити умови для будівництва туристично-розважального комплексу. Кочубеївська ОТГ може похвалитися тим, що розвиває одночасно усі громади, які об'єдналися.

Присиваська ОТГ вражає розмахом проектної діяльності для залучення інвестицій та приверненням до цього молоді. Наразі активно налагоджує мости співпраці з Польщею, адже на території ОТГ мешкає багато етнічних поляків.

У підсумку всі учасники подякували тренерам, гостям та організатору заходу — Українському кризовому медіа-центру за можливість не тільки навчання, а й широкого обміну досвідом.

Олена НЕЧИПУРЕНКО
"Новий День"

© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів