Впродовж двох наступних років обіцяють купити ще чотири таких самих сучасних «швидких», але медики кажуть, що то – «крапля у морі».
Адже з 107 спецмашин для обслуговування викликів від пацієнтів третина експлуатується по 10 - 15 років, і ремонт такого транспорту з кожним роком коштує все дорожче – його не латати, а списувати давно потрібно.
До того ж, інфраструктура самої служби 103 у краї вочевидь недостатньо розвинута. У селах Херсонщини працюють лише дев'ятнадцять пунктів постійного базування машин екстреної допомоги. Тоді як для дотримання нормативу у двадцять хвилин прибуття бригади до пацієнта, треба ще 25 таких пунктів.
Але відкриття одного з них коштує в середньому понад мільйон гривень, а такі гроші ще добре пошукати треба.
На Херсонщині оновлюють парк «швидких», як мокре горить
У службі 103 Херсонщини додалося трохи нової техніки. Коштом державного фонду регіонального розвитку для потреб обласного територіального Центру екстреної медичної допомоги придбали два спеціалізовані автомобілі «Сітроен», які обійшлися бюджету у 4,4 мільйони гривень.