
Відтепер 4 диспетчери, які працюють позмінно у цілодобовому режимі, а також більше сотні водіїв та кондукторів, мають комфортні умови праці.
"Більше 30 років люди не мали змоги працювати у комфортних умовах. Не було нормальної зони відпочинку, де б водій, або кондуктор могли почекати завершення планового технічного огляду або ремонту.
Також був відсутній санвузол, кухня та кімната відпочинку для диспетчерів, що працюють цілодобово", - зазначає директор "Херсонелектротрансу" Єгор Устинов.

Тепер від старої диспетчерської лишились лише стіни. У максимально короткі терміни тут було відремонтовано дах, підлогу, замінено систему опалення, водопостачання та водовідведення, встановлено нові вікна, світлодіодне освітлення.
Нова диспетчерська обладнана санвузлом, комфортною кімнатою відпочинку для диспетчерів - з ліжком та шафами для одягу, кімнатою очікування для водіїв та кондукторів.

У кухні буде встановлено холодильник, мікрохвильову піч, електрочайник та весь необхідний посуд.
Окрім того, повністю замінено телекомунікації - інтернет, телефон, для диспетчера встановлено новенький комп'ютер.

"Ремонт виконаний повністю за кошти, яке самостійно заробляє підприємство. Люди заслуговують того, щоб працювати в якісних умовах. Сподіваюсь, їхнє відповідальність за власні обов'язки та результативність лише зростатиме", - підкреслює Єгор Устинов.
У найближчих планах, за словами директора "Херсонелектротрансу", - ремонт ще двох диспетчерських - по Бериславському шосе біля ТРЦ "Фабрика" та на Шуменському.