...Граючись у політику, ми знищуємо власними руками транспортну систему міста в якому живемо.
Чого очікувати? Нічого доброго, тому що завтра прийде зима, а купувати відповідну гуму немає за що.
Хочемо щоб транспорт ходив до 22:00? Так його вже фізично не вистачає, бо масово продають автобуси в інші регіони України.
Збирати людей треба було не під міською радою, а під Верховною радою, щоб повернули ціну на паливо і запасні частини до рівня хоча б 2014 року. Хіба перевізники винні в тому, що ціни стрімко летять вгору?
Кажете залучити Миколаївських перевізників? Давайте спробуємо запропонувати їм 3 грн і довжину маршруту у 30 км. Мабуть буде стояти черга...
Ми ТРИ роки стримували в Херсоні ціни на проїзд. Влада просила перевізників потерпіти. Коли в тому самому Миколаєві і Каховці, проїзд давно коштував 4 грн. Тому і втрати там були менші і транспортні засоби вчасно ремонтувалися.
Сьогодні я мовчки купувала в магазині продукт, який піднявся в ціні за один день на три гривні! Йшла додому і думала: ціна питання в трьох гривнях на сьогодні - безпека пасажирів!
Можливо не всі перевізники виконували свої зобов'язання перед громадою, але ж після 90 днів робочої групи і підписання Меморандуму у кожного пасажира і громадського діяча є повне право контролювати роботу і перевізників, і управління, і місцеві органи виконавчої влади.
Я не розумію (хоча знаю основну причину) чому ми власними руками створюємо транспортний колапс у власному місті, де завтра може стати проблема під'їзду до роботи, школи, дитячих садків простих херсонців, які поза політикою і банальним піаром.
За місяць з Херсону було продано більше ніж 30 одиниць транспорту! Давно прийшов час свідомо аналізувати, а не кричати, - вважає Оксана Булахова.
P.S. Чому влада не виконувала свої прямі обов'язки перед перевізниками три роки? Можливо, якби два роки тому ми мали ціну 3.50-4.00 грн, транспортна система нашого міста не стояла би сьогодні на колінах перед владою і своїм народом...