Серед спікерів - голова облдержадміністрації Андрій Гордєєв, гендиректор "Нібулон" Алексей Вадатурский, голова Гомельського обласного виконкому Володимир Дворнік та інші.
Це масштабний і вкрай важливий проект. Адже вантажоперевезення водними видами транспорту відіграють ключову роль у світовій торгівлі, а у ситуаціях, коли є змога реалізувати його органічні переваги, передусім низьку собівартість перевезень (причому чим дальшою є відстань, тим більшою – ефективність), річковий транспорт є високоефективним.
"Проект "Водні ворота України" відкриє для нас нові перспективи і можливості для розвитку, сприятиме налагодженню торгових зв'язків з іншими країнами.
Будуємо "Водні ворота України" спільно з компанією "Нібулон" і поєднуємо дві держави - Україну з Білоруссю, Херсонщину з Гомельщиною.
Відновлення водного шляху Е-40 значно спростить торгівлю між Україною і Білоруссю, дозволить вивільнити від вантажного автотранспорту обласні центри, що розташовані на річці Дніпро" - переконаний голова Херсонської ОДА Андрій Гордєєв.
Якщо ми справді хочемо розвивати внутрішній водний транспорт, то маємо відкрити галузь для іноземних компаній, що миттєво підвищить конкуренцію, якість послуг, зрештою, стане драйвером розвитку цієї сфери.
Приміром, у Нідерландах частка річкових перевезень сьогодні становить 50% їх загального обсягу в межах країни. У Румунії досягає 20,7%, Болгарії — 15%, Німеччині — 12,6%. В Україні ж частка вантажних перевезень зернових річкою є критично низькою, попри очевидні вигоди для агровиробників - лише 5%.
Плани дуже амбітні, але як би скептично не ставилися б критикани, вірю в проект по відродженню річкових перевезень Дніпром. Бажаю наполегливості і стійкості усім учасникам проекту "Водні ворота України".
Елеонора ГУСЬКОВА