Йшлося на сесії про розподіл 65,5 млн. грн, які утворилися внаслідок перевиконання планових надходжень.
А до цього ще майже така ж сума з субвенцій та Державного фонду регіонального розвитку.
Куди ж збиралися спрямувати ці чималі суми?
Виявляється, найбільше в місті допомоги з міського бюджету потребують все ті ж комунальні підприємства. Були передбачені і кошти на допомогу школам, та на диво, в повному обсязі планувалося надати фінансування кільком херсонським школам, які очолюють депутати.
Наскільки рівноцінно були розподілені гроші між херсонськими школами, судіть самі – з 5 млн. 518 тис. грн 1 млн. 700 тис. збиралися виділити на потреби ЗНЗ № 39. Охорону здоров'я взагалі вирішили «обділити» – у проекті рішення міської ради «Про зміни до міського бюджету на 2017 рік», який вчора збиралися винести на розгляд у сесійній залі, передбачили аж 210 тис. грн.
Окрім цього, з незрозумілих причин, до того, як проект про зміни до міського бюджету потрапив до сесійної зали його кілька разів змінювали і депутати просто не мали змоги ознайомитися на депутатських комісіях та робочій групі зі всіма питаннями досконало.
Так само і земельні питання, які вирішили винести на сесію. Декілька з них у порядку денному з'явилися напередодні сесії, а отже судити про їх прозорість просто не можна.
Питання винесли в сесійний зал недопрацьованими, з порушенням регламенту, – це було видно відразу, а відтак процес їх підготовки був просто кулуарним. Через це більшість депутатів не проголосувала за порядок денний і сесія не відбулася.
«Я гадаю, що це плюс для проекту "Зміни до бюджету 2017 року". Є час доопрацювати всі питання, проаналізувати бюджетні запити по соціально важливих напрямках і вже винести в сесійну залу збалансований і необхідний бюджет для міста та городян, а не для комунальних підприємств», – прокоментувала секретар Херсонської міської ради Олена Урсуленко.
Оцінив ситуацію і народний депутат України Олександр Співаковський, який був присутнім на засіданні: «Депутати в рамках цієї дискусії якраз ще попрацюють над розподілом понадпланових надходжень до бюджету. Це серйозний тест на ступінь відповідальності тих, кого обрали люди.
Більше того, рішення повинні прийматися чесно і публічно. Сьогодні депутати не домовилися, але це лише означає, що тепер вони попрацюють в комісіях, збалансують деякі речі і знайдуть рішення, яке буде підтримане більшістю на наступній сесії».
У херсонських ЗМІ, водночас, активно мусується думка, що неприйняття змін до міського бюджету «зупинить життя Херсона»: зупиняться тролейбуси, припиниться будування мостопереходу на Таврійському і таке інше...
Але секретар міськради Олена Урсуленко зазначає, це малоймовірно: «...розглядалося перевиконання бюджету Херсона, хочу ще раз звернути на це увагу. У грудні 2016 року ми приймали бюджет міста на 2017 рік, а це 2 млрд. 300 тис. грн. Там були закладені гроші і для комунальних підприємств. Тому казати зараз, що у них немає грошей для функціонування, вважаю недоцільним».
Тож, якщо місто все ж таки матиме якісь негативні наслідки від того, що сесія міськради не відбулася, то можна все ж таки говорити про політичні ігри міського голови та його мотивованої більшості.
За матеріалами «Український Південь»