Телефонують, в основному, із соціальних питань та житлово-комунального господарства. Але з якими б проханнями не звернулися – майже все вирішуються, бо в колцентрі відсутня бюрократія.
Тут запроваджені європейські методи комунікації влади і населення. Зателефонували – отримали відповідь чи дієву консультацію щодо розв'язання проблеми. Адже «гаряча» лінія – своєрідний «телефон довіри».
За два роки роботи на «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації дзвінки надходять не сотнями, а тисячами. Приємно, що більшість звернень вирішуються позитивно. Керівник «гарячої» телефонної лінії Олена Забіяка розповіла, що робота працівників оцінюється Урядовим контактним центром, розташованим у Києві.
За травень, приміром, «гаряча» лінія голови Херсонської облдержадміністрації посіла перше місце у рейтингу за кількістю звернень з питань соціальної сфери і третє за кількістю оброблених запитів із розрахунку на 10 тис. населення.
Таких позитивних показників вдалося досягти навіть з невеликим колективом – усього шість осіб, тоді як в колцентрах інших регіонів робочих кадрів удвічі більше. Сучасне обладнання забезпечує цифровий зв'язок та фіксацію кожного дзвінка. Кваліфікована консультація надається одразу, без оформлення паперів.
Можливо, хтось критично зауважить: «Чим більше дзвінків на «гарячу» лінію, тим гірша ситуація в регіоні». Дозволю собі її спростувати. Значна кількість прийнятих звернень свідчить, по-перше, про оперативну та якісну роботу колективу, а, по-друге, про довіру громадян до «гарячої» телефонної лінії голови облдержадміністрації.
Оператор колцентру Наталія Сухопара поділилася, що майже кожну проблему пропускає через себе: «Одного разу треба було рятувати життя дитини, підключеної до системи штучної підтримки життєдіяльності. У зв'язку з відключенням електропостачання апарат міг працювати близько півгодини. Ми спрямували всі сили на те, щоб відновити електропостачання. Життя було врятовано».
Вікторія ШОВКОПЛЯС
P.S. Гаряча лінія голови облдержадміністрації працює з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 17.00. У перспективі впровадження цілодобової роботи «гарячої» телефонної лінії та організація мобільної групи, яка виїжджатиме на місце виклику та контролюватиме оперативність вирішення проблеми.