Зокрема, сайт "Херсонці" не так давно вже був об'єктом моніторингу, проведеного у рамках дослідження у десяти регіонах України, який провів Інститут масової інформації у жовтні-листопаді 2016 р.
Згідно оприлюднених тоді даних, показник достовірності інформації під час моніторингу херсонських ЗМІ опинився на досить високому рівні, а найвищий показник - 96% (!) достовірних новин було зафіксовано саме на сайті "Херсонці".
І ось знову, буквально вчора, 21 квітня медіа - експерти ІМІ та GfK Ukraine (на фото вище) оприлюднили нові дослідження медіа-ситуації на Херсонщині. До моніторингу в нашому регіоні були включені телеканали «Скіфія» і «ВТВ плюс», газети «Гривна», «Новий день», «Вгору», а також інтернет-видання «Херсон-онлайн», «Херсонські вісті», «Херсонщина за день» і «Херсонці».
На презентації результатів моніторингу в Херсоні експерти оприлюднили багато цікавої та корисної інформації про те, що цікавить херсонців у новинах, про що пишуть місцеві ЗМІ, якої інформації не вистачає і багато іншого...
Зокрема, було піднято і таку важливу тему як те, що державній та місцевій політиці у херсонських новинах приділяють небагато уваги... Так, згідно оприлюдненим результатам моніторингу, у друкованій пресі тільки 8% матеріалів стосуються місцевих політиків, на телебаченні - 7%, а в інтернет - ЗМІ - 15%. Державна політика також не дуже популярна у місцевих журналістів - у всіх трьох типах ЗМІ їй приділено 5% (!) новин.
Разом з тим, було зауважено, що частина політичних матеріалів у херсонських інтернет - виданнях мають "ознаки замовності"... Дійсно, політики, якщо їм є про що звітувати своїм виборцям, через свої прес-служби пропонують інформаційні матеріали про свою діяльність редакціям місцевих ЗМІ. А що в цьому поганого?
Відсутність інформації про політиків (державних чи місцевих) - це проблема не ЗМІ, а самих політиків та їх прес-служб, які погано працюють. Або ж чиновникам просто немає що розказати людям через журналістів. Якраз ті "державні мужі", які нічого не роблять (для людей) і шукають в публікаціях своїх конкурентів у боротьбі за владу "ознаки замовності" - бо самим "замовляти" нічого і немає про що ...
От якби всі політики системно і регулярно (а не лише перед виборами) звітували через ЗМІ про свою діяльність і замовляли журналістам гарні статті про свої успіхи для людей, то рівень інформації про діяльність органів влади був би значно більший за 5% (згідно результатів моніторингу) і такі матеріали носили б не "ознаки замовності", а ознаки прозорості політичного процесу як на місцевому так і на державному рівнях.
Тож побажаємо нашим політикам більшої відкритості, в тому числі і через пресу, а медіа-експертам дякуємо за ґрунтовну і корисну роботу по дослідженню медіаситуації, зокрема у нашому регіоні.
Журналістський колектив
ІА"Херсонці"