За перевезення пільговиків цьогоріч їй відшкодували всього 106,2 тисячі гривень, а це менше чотирьох відсотків від суми фактичних витрат.
У Херсонській дирекції залізничних перевезень просто не можуть зрозуміти, що коїться. Варто залізничникам бодай заговорити про скорочення поїздів, як районна влада та громади «стають на дибки» і погрожують акціями протесту, щосили добиваючись їх збереження.
Та коли мова заходить про укладання договорів, аби ті ж органи місцевого самоврядування відшкодовували витрати на перевезення пільговиків з бюджетів міст і районів, як чиновники роблять здивовані очі. Й розповідають про те, що кошти в бюджетах уже розподілені на більш значущі соціальні програми. І радять звертатися по допомогу до держави.
За таких обставин вибір у залізничників небагатий: або зменшувати кількість поїздів чи маршрутів, або економити на придбанні запчастин та обслуговуванні рухомого складу. Однак обидві варіанти нікого не влаштовують – проти відміни приміських поїздів масово виступають пасажири,для яких це найдоступніший варіант дістатися з обласного центру у віддалений район. А економія на безпеці загрожує ще гіршими наслідками у вигляді аварій.