Оскільки вкрита кригою контактна мережа не дає можливості рухомому складу безперешкодно виходити на маршрути, умільці з міського комунального підприємства «Херсонелектротранс» встановили у кузові старого «ЗІЛу» спеціальну опору.
А на ній закріпили дві тролейбусні штанги зі спеціальними роликами, обладнаними фрезою. Під'єднавшись тими штангами до проводів контактної мережі, як це робить тролейбус, фреза зрізає з них шар криги, поступово очищуючи їх для вільного контакту із тролейбусними токоприймачами.
Заступник директора «Херсонелектротрансу» Сергій Костючок каже, що завдяки оригінальному пристрою (за твердженням Сергія Нестеровича, аналогів йому не придумали в жодному місті України) на третій день ожеледиці вдалося запустити два тролейбусні маршрути з існуючих семи.
На лінію вийшло десять тролейбусів з тих 35, що є в парку. Роботи тривають далі: адже годі сподіватися на те, що шар криги незабаром розтане сам – найближчими днями на півдні України прогнозують морози, а не потепління.