Покупки з сюрпризом на Херсонщині

Рік щойно розпочався, а до інспекції із захисту прав споживачів Нової Каховки вже звернулось понад 20 споживачів зі скаргами на подарунки, що були придбані на свята, розглянемо деякі з них:

- Купили в подарунок чайний сервіз, в магазині розпакувати його відмовились, запевнили, що всі предмети цілі, солідна фірма гарантує якість. Під час розлиття чаю виявили, що всі блюдця мають однакові тріщини, що не може статись при звичайній ситуації – необережне користування. Претензії в магазині не прийняли, чи правий продавець?

–За правилами, під час продажу посуду, покупець разом з продавцем повинні уважно перевірити товар, адже в подальшому при виявленні тріщин, сколів, подряпин тощо, претензії не приймаються. У Вашому випадку є виняток – продавець не перевірив товар під час покупки, тому зобов'язаний прийняти товар та вирішувати питання з постачальником самостійно: замінити всі блюдця чи весь сервіз або повернути гроші.

-Придбав нагрівальну секцію з терморегулятором для утеплення підлоги, спеціалісти встановили та підключили. Через деякий час підлога охолола, система не працює, до кого звернутись?

–Першочергово запросити спеціалістів, що встановили систему, можливо, неполадки виникли з терморегулятором, який також має гарантійний термін. Якщо причина в іншому, з письмовою претензією варто звернутись до магазину з вимогою проведення експертизи по визначенню причини виникнення недоліку та його усуненню чи заміни на якісну секцію.

-Придбали набір посуду для немовля, вдома уважно розгледіли інформацію на упаковці та з'ясували, що не можемо користуватись продукцією зазначеного виробника по рекламаціям в Інтернеті, але магазин відмовив у поверненні грошей, чому?

-Постановою КМУ №172 затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну(поверненню). До цього переліку входять товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годування тощо). На такий товар Ви маєте право отримати необхідну інформацію у продавця до придбання товару та визначитись з покупкою.

-Серед різних продуктів на різдвяний стіл купив скумбрію гарячого копчення, почав чистити та різати – риба повністю розлізлась, м'ясо самовільно відділилось від кісток. Гроші мені повернули, але питань виникло багато: яким чином отримують такий продукт, чи є на нього посвідчення якості, хто контролює продаж неякісного товару?

–Перш за все за продукт говорить сама назва – риба гарячого копчення, тобто проведено гарячу обробку, філе буде самовільно відставати від кісток і порізати такий продукт на рівні шматки неможливо, тому це не говорить про те, що продукт неякісний. Посвідчення якості на рибу видається постачальником на кожну партію і контролює процес надходження продукції Управління ветеринарної медицини, за письмовою скаргою факти порушення правил торгівлі перевіряє ІЗПС.

Антоніна Прокопенко, начальник інспекції

"Нова Каховка онлайн"

© 2021 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів