У Херсоні говорили про результати діяльності Кабміну

Про результати діяльності Кабінету Міністрів протягом року та глобальні ризики для державності країни, які можуть виникнути у результаті продовження дискредитаційної кампанії проти Уряду, говорили вчора, 2 грудня, в обласному центрі.


Головний спікер: Михайло Жаров, голова Херсонської міської організації Політичної партії «Народний фронт», директор Департаменту містобудування та землекористування Херсонської міської ради.

Ключові реформи та результати Уряду

Михайло Жаров зазначив, що Урядом стабілізовано фінансово-економічну ситуацію в країні. На рахунках казначейства знаходиться більше 45 млрд. грн., при тому, що у лютому 2014 року на рахунках було лише 108 тис. грн. Курс гривні стабілізовано. Реалізується програма взаємодії з МВФ (отримано 6,7 млрд. доларів).

«Вперше в історії України Уряд відповідально ставиться до своїх боргових зобов'язань, це визнала й Директор-розпорядник Міжнародного валютного фонду Крістін Лагард під час візиту в Києві у вересні. Урядом проведено перемовини та досягнута домовленість з кредиторами про списання 20% боргу - 3,8 млрд. доларів та відтермінування виплат по тілу кредиту на 4 роки», - говорить голова Херсонської міської організації ПП «Народний фронт».

За його словами, Україна, як і наші західні партнери, запровадила санкції проти Росії, тому що санкції - це єдина цивілізована відповідь світу на військову агресію РФ проти України. Всі країни ЄС ратифікували Угоду про Асоціацію з Україною.

Всі соціальні виплати здійснюються вчасно, без затримки ‐ не зважаючи на спад економіки та військові дії на території країни. Більше того – знайдено можливість підвищення рівня соціальних стандартів на 3 місяці раніше, ніж заплановано, – з 1 вересня.

Всі соціальні стандарти зросли у середньому на 13%. Загалом же, внаслідок збільшення прожиткового мінімуму, зросли понад 80 видів соціальних виплат, допомог, компенсацій, стипендій тощо для більш як 12,5 мільйонів громадян.

«Розпочато процес децентралізації влади. Зміни до бюджету за ініціативи Уряду призвели до росту доходів місцевих бюджетів на 38% (44,6 млрд. грн.). Місцеві бюджети отримали гроші для будівництва доріг, ремонтів лікарень та шкіл, доплат бюджетникам.

Ми позбулися залежності від поставок російського газу. Україна диверсифікувала поставки цього палива. Якщо раніше ми експортували з Росії 95% потрібного нам газу, то на кінець минулого року цей обсяг складав вже 30%», - розповідає Михайло Жаров.

Він підкреслює, що проведено корінну реформу у тарифній сфері. Від пострадянської ситуації, коли низькі тарифи руйнували існуючу в країні енергетичну та комунальну інфраструктуру, здійснено перехід до системи субсидій – адресної допомоги тим українцям, які дійсно не мають достатніх коштів для оплати економічно обґрунтованих тарифів.

Субсидії вже оформлено для понад 3 мільйонів родин - це близько 10 мільйонів українських громадян. На виплату субсидій спрямовано понад 24 млрд. грн.

Також Михайло Жаров прокоментував ситуацію з чергами на оформлення субсидій у Херсоні:

«Складна ситуація. Вона затягнулася у зв'язку з виборчим процесом. Перед виборами міський голова збирав керівників районів (це було в моїй присутності). Він проводив кілька нарад. Перша нарада було з фіксуванням цифр на поточну дату - скільки субсидій оформлено, скільки заяв отримано. Один з районів був явним аутсайдером. Причиною називається відсутність людей.

Міський голова запропонував керівникам районів визначитися скільки людей необхідно додати, щоб забезпечити безперебійну роботу і не було таких черг. Ситуація складна. Я думаю, після закінчення виборчого процесу робота налагодиться. Практично у всіх районах помінялися керівники. Йде дійсно великий вал людей, мабуть, дійсно не розраховували на таку кількість. У даному випадку я б акцентував увагу на тому, що бюджет дозволяє задовольнити всі ці заявки. Це найважливіше на сьогоднішній день», - сказав голова Херсонської міської організації Політичної партії «Народний фронт», директор Департаменту містобудування та землекористування Херсонської міської ради Михайло Жаров.

Уряд і протидія корупції

1) Створено Національну поліцію за зразком цивілізованих країн – корупцію на найнижчому рівні обмежено завдяки:

• залученню до патрулювання нових людей з-поза системи МВС за результатами конкурсного відбору;

• антикорупційному реформуванню поліційних процедур: відеофіксація дій патрульних, безготівкова оплата штрафів, нові правила зупинки водіїв тощо.

2) Регуляторна реформа: вже обмежені умови для корупції через відкриття інформації та запровадження електронної взаємодії між громадянами та чиновниками (загальнодоступні в Інтернеті реєстри Мінюсту, електронні закупівлі тощо), максимальне зменшення контакту громадянина та чиновника, що приймає рішення (об'єднані «Центри надання адміністративних послуг» тощо). Відкритий доступ до майнових реєстрів – це справжня антикорупційна революція. До боротьби з корупцією та злочинністю фактично залучено тисячі добровольців: нотаріусів, адвокатів, журналістів, – які можуть за допомогою відкритих реєстрів швидко перевіряти підозрілі угоди, об'єкти, документи.

3) Відбувається масштабна структурна реформа виконавчої влади та держпідприємств:

• Проведено скорочення держапарату більш ніж на 20%. Скорочено кількість контролюючих органів виконавчої влади (з 56 до 27) та контролюючих функцій держави (з 1032 до 680).

• Люстрація, що входить у сферу відповідальності Кабміну, проходить глибше, ніж в Збройних Силах, прокуратурі та СБУ.

• Запроваджені прозорі конкурси на посади керівників державних агенцій та держпідприємств.

• Розпочато реальне реформування ключових держкомпаній з корупційною репутацією, зокрема:

- Вперше за багато років НАК «Нафтогаз» має прямі газові контракти з постачальниками: «Газпромом» і операторами ринку Євросоюзу.

- Справжня дерегуляція портової галузі: 1) вже діють спрощені та пришвидшені процедури оформлення суден і вантажів; 2) суттєво скорочена кількість перевірок і контролюючих органів (для бізнесу, який використовує порти, реформа означає економію близько 8 млрд. грн. на рік)

Атаки на уряд зумовлені бажанням розхитати ситуацію у державі

● Так звані «корупційні» скандали навколо Кабміну невипадково стали частішими й гучнішими саме зараз. Путін відкриває «другий фронт» війни проти України зсередини. Звинувачення в корупції дуже зручні для дискредитації України на Заході – як країни, яку не варто рятувати від поглинання Росією.

● Основними рупорами корупційних звинувачень проти уряду навмисно обрані деякі депутати з коаліції (зокрема, С. Лещенко, якого пов'язують з російсько-українським олігархом Григоришиним). Хоча вони декларують турботу про очищення й покращення післяреволюційної влади, їх дискредитаційна активність навпаки сприяє ослабленню влади і України в умовах російської агресії, адже нескінченні скандали створюють враження про міжусобиці всередині коаліції й неспроможність української державності, як такої.

● Слід об'єднати зусилля патріотів і зосередитися на протидії зовнішньому агресору та його маріонеткам. Не можна допустити, щоби за допомогою бездоказових антикорупційних «війнушок» була зупинена системна робота проти грізного зовнішнього ворога.

● Щодо недоліків і затримок у розслідуванні корупційних злочинів – то це питання насамперед до Генеральної прокуратури і Служби безпеки України. Які, до речі, не підпорядковуються уряду.

Блокада Криму й енергетичні стосунки з Росією

● Призупинення постачання російського вугілля після початку громадської енергоблокади не дестабілізує енергетику України. Уряд враховує постійну загрозу такого тиску з боку Москви. Сьогодні вугілля достатньо на півтора місяці опалювального сезону. Вже незабаром на українські електростанції з-за кордону надійде необхідна кількість вже оплаченого вугілля.

● 23 листопада 2015 року уряд тимчасово заборонив вантажоперевезення між Україною і окупованим Кримом; вирішив підготувати конкретний перелік товарів, які можуть туди постачатися (суто в інтересах населення на окупованій території), попросив Президента й РНБО визначитися з подальшим планом дій щодо боротьби з окупантами та повернення Криму.

● Діяльність уряду спрямована на те, щоб змусити РФ відмовитися від окупації Криму і Донбасу. Своїм недавнім рішенням уряд повністю заборонив російським авіакомпаніям перетинати повітряний простір України.

● Що робити, якщо Росія ескалатуватиме економічну війну аби домогтися зняття блокади Криму? – Відповідати новими санкціями, потенціал яких поки не вичерпаний навіть на 30%.

© 2008 - 2024 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: khersonci08@gmail.com, контактиархівТеатр Куліша - Херсон