У тролейбусників з'явилася надія

Наталя Бімбірайте, Елена Піменова//Вгору №27(562) 4.07.2013

"Я злюся на вашого керівника", - саме з таких слів минулого вівторка почалася зустріч працівників тролейбусного депо із головою обладміністрації Миколою Костяком.

Але трохи відмотаємо час назад. Працівники "Херсонелектротранcу", про яких ми писали не раз, звернулись до редакції "Вгору" та попросили бути присутніми на їх зустрічі з губернатором. Наша газета пише про конфлікт на підприємстві із самого його початку. З усіма публікаціями можна ознайомитися на сайті "Вгору" у рубриці "Наші розслідування". Можна помітити, що у багатьох наших статтях про тролейбуси заголовок - зі знаком запитання. До речі, на багато з них відповідей немає й досі...

На зустріч з'явився і директор тролейбусного депо Михайло Мосін. Він підійшов до своїх підлеглих та почав розпитувати, на що саме вони збираються скаржитися. Коли почув, що один із робітників, який звільнився з 1 червня і до цього часу не отримав заборговану зарплату за 5 місяців, то дуже здивувався. Сумна картина. Невже директор не знає, що відбувається на очолюваному ним піднриємстві? І дивно, що керівник дізнається про проблеми депо лише під дверима кабінету губернатора.

Але повернемося до зустрічі. Микола Костяк зізнався, що не хотів більше давати грошей "Херсонелектротрансу". Бо саме цьому підприємству спрямовується майже вся субвенція за перевезення пільговиків громадським транспортом. Але ж є в області й інші перевізники. Проте, в останній момент губернатор зглянувся - шкода людей, що по декілька місяців не отримують зарплатню. До речі, про гроші. Щоб їх отримати, робітники мусять писати заяви, в яких обов'язково потрібно зазначити, на що саме їм потрібні кошти. За принципом: нащо вам гроші, якщо вам нема на що їх витрачати. Такі нововведення керівництва. На сьогодні люди за травень не отримали зарплату. А вже й червень закінчився. Чи видадують її вчасно?

"На сьогодні питання погашення заборгованості із заробітної пл¬ти є пріоритетним для обласної влади, адже за цим знаходиться життя людей, а наше завдання зробити його якомога комфортнішим", - заявив Микола Костяк.

Розповіли тролейбусники і про репресії на підприємстві. Тих, хто не згоден з діями та методами роботи керівництва - звільняють. Або так "пресують", що людина просто змушена піти сама. До речі, за останні два роки звідси звільнилося дуже багато кваліфікованих робітників - водіїв та слюсарів. Натомість склад інженерно-технічних працівників невиправдано зріс.

На логічне запитання керівників області та міста "Який ви бачите вихід з ситуації?" люди сказали: "Змінити керівника". Колектив МКП "Херсонелектротранс", нарешті, передав особисто в руки голові облдержадміністрації документ, в якому вони виражають свою недовіру керівнику підприємства. Цей документ вже з 15 березня цього року мандрує кабінетами облдержадміністрації. Вислухавши сторони, Микола Михайлович попросив тиждень. За цей час вони із Зоєю Бережною приймуть якесь рішення. До речі, виконуюча обов'язки міського голови пообіцяла нашій редакції оприлюднити позицію міської влади з цього питання.

P.S.: Публікація підготовлена в рамках проекту Херсонського обласного Фонду милосердя та здоров'я "Розвиток Агенції журналістських розслідувань "Вгору" за підтримки Міжнародного фонду "Відродження". Думки, що відображені в даному матеріалі, належать його авторам і можуть не співпадати з точкою зору Міжнародного фонду "Відродження".