Херсонская ТЭЦ о «загадочном» приборе

Херсонский вестник №23(1189) 6.06.2013 Газета Херсонский вестник в предыдущем номере сообщала, что 27 мая, во время приема граждан к народному депутату В. Сальдо обратился житель одного из домов по проспекту 200-летия Херсона Анатолий Никитенко. Он рассказал, что во время минувшего отопительного сезона он обращался к сотрудникам ТЭЦ с просьбой официально замерить температуру воздуха в квартире и составить акт о том, что температурный режим не соответствует норме. «В прошлые годы сотрудники ТЭЦ приходили с термометром, замеряли температуру воздуха. Когда она была ниже нормы, то мы практически ничего не платили за отопление. А в этом году они пришли не с термометром, а с пирометром. Но этот прибор не предназначен для замера температуры воздуха, а для замера температуры объектов на промпредприятия. По результатам замеров выяснялось, что с отоплением у нас якобы все в порядке и перерасчет не проводился. А измеряли они не температуру воздуха, а температуру стен», — сообщил А. Никитенко. В. Сальдо по итогам приема пообещал для официального разъяснения ситуации обратиться в Минтопэнерго, которому подчинена Херсонская ТЭЦ. Руководство ПАО «Херсонская ТЭЦ» официально разъяснило, как и почему сотрудники предприятия используют этот «загадочный» прибор. Публикуем текст разъяснения в оригинале (и на языке оригинала): «Роз'яснення щодо порядку виміру температури повітря у житловому приміщенні надає Голова правління ПАТ «Херсонська ТЕЦ» - Педченко Богдан Антонович: «По суті висвітлених питань хочеться зазначити, що такі заміри проводиться представниками теплової інспекції ТЕЦ у присутності споживача та з 30494-96 «Здания жилые и общественные. Параметры микроклимата в помещениях». Якщо говорити доступною для кожного мовою - це основний документ, який визначає порядок проведення заміру температури повітря у житловому будинку. Згідно з ними, заміри виконуються безконтактним термометром (пірометром). Місця вимірів за допомогою пірометра, повинні знаходитись на відстані не менш як 1,5 - 2,0 м від нагрівальних пристроїв на внутрішніх поверхнях стін (на усіх 3-х стінах), а саме: -1,1 м від підлоги; -1,7 м від підлоги; - 0,25 м від стелі. Далі розраховується середньоарифметичний показник по даним вимірів на усіх трьох стінах. Цей спосіб дозволяє безпомилково визначити середню температуру в помешканні, адже за останні роки почастішали випадки, коли абоненти в погоні за перерахунком плати за послуги теплопостачання, навмисне перед приходом представника ТЕЦ відчиняють вікна, щоб температура повітря у приміщенні досягла якомога нижчої позначки. В такому випадку застосування пірометру є найбільш доцільним, адже стіни зберігають фактичну температуру приміщення. Щорічно наше підприємство проводить повірку пірометрів у «Харківському регіональному науково-виробничому центрі стандартизації, метрології та сертифікації». Нам прикро чути про кожного абонента, який недоотримав бажане тепло, але дуже часто споживачі та житлові організації, які обслуговують будинок, не виконують ряд вимог по підготовці внутрішньо-будинкових мереж до опалювального періоду. До таких відносять: промивку стояків та опалювальних приладів, заміну тих мереж, які забиті відкладеннями більш ніж на 40% від внутрішнього діаметру труби або взагалі вийшли з ладу. На жаль, ми не маємо правового обгрунтування проводити такі роботи за власні кошти, так як у відповідності до ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач зобов'язаний за свій рахунок ремонтувати та підтримувати в належному стані технічні пристрої, які вийшли з ладу. При теперішньому стані житлових будинків і занесених продуктами корозії внутрішньобудинкових мереж опалення, Херсонська ТЕЦ не може компенсувати своїм теплоносієм втрати тепла, що відбуваються на конструкціях житлових будинків та втрат тепла у внутрішніх системах опалення. Хочеться звернутись до кожного нашого абонента: поставтесь відповідально до приходу зими, підготуйте власні мережі до прийому теплоносія. Адже саме в такому випадку можна буде говорити про тепло і затишок у кожній оселі. Зі свого боку, як керівник ПАТ «Херсонська ТЕЦ» можу запевнити всіх споживачів, що підприємство вживає всіх заходів аби забезпечити якісне теплопостачання кожному абоненту».
© 2008 - 2024 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: khersonci08@gmail.com, контактиархівТеатр Куліша - Херсон