За що найчастіше скаржаться на херсонських освітян

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли до управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації протягом 2012 року, свідчить про збільшення їх загальної кількості на 27% ( 350 проти 275) порівняно з 2011 роком. При цьому число дублетних та колективних звернень громадян дещо скоротилося. Про це доповіла під час колегії управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації фахівець І категорії групи ЦГО області Надія Ярдіна.

За її словами, у своїх письмових зверненнях громадяни порушили 348 питань. Слід відмітити скорочення кількості листів порівняно з 2011 роком з питань забезпечення законності і охорони правопорядку (-41%), соціального захисту (-37%).

Разом з тим, викликає занепокоєність зростання кількості скарг від батьківської громадськості стосовно незадовільного опалення навчальних закладів (+140%) та ремонту приміщень (+350%), стягнення батьківських коштів на потреби закладів освіти (+113%), захисту прав дітей-сиріт (+190%), неправомірні дії керівників навчальних закладів (+143%).

Більше ніж торік заявників хвилювали питання харчування дітей, відкриття дошкільних навчальних закладів, окремих груп та влаштування до них дітей, зловживання службовим становищем окремих педпрацівників. Мали місце також порушення у своєчасності виплати заробітної плати, позапланових відпустках без збереження заробітної плати.

У 2012 році також збільшилося число дзвінків на адресу урядової телефонної гарячої лінії (87 проти 59).

Найбільша кількість дзвінків надійшла від мешканців Бериславського (15%), Цюрупинського, Чаплинського, Каховського, Скадовського (по 7%), Великолепетиського (5%) районів та м. Херсона (31%). Переважна їх більшість стосувалася питань унеможливлення закриття дошкільних навчальних закладів, примусових відпусток педагогічних працівників без збереження заробітної плати, стягнення батьківських коштів на потреби навчальних закладів тощо. Всі звернення розглядалися у встановлені терміни з наданням письмових відповідей заявникам.

Проте, у минулому році намітилася позитивна тенденція до зменшення кількості звернень громадян, що надійшли з Адміністрації Президента України (-42%), Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (-21%), засобів масової інформації та Верховної Ради України (-100%), депутатського корпусу (-43%). Показник кількості звернень з Кабінету Міністрів України залишився на рівні минулого року (10).

У 2012 році скоротилося число звернень від мешканців Новотроїцького, Нижньосірогозького, Білозерського, Генічеського районів та м. Нова Каховка. У решти районів цей показник дещо збільшився.

Найбільш активними виявилися жителі Скадовського, Каланчацького, Чаплинського, Великоолександрівського, Голопристанського, Бериславського, Цюрупинського районів та м. Херсона.

ОСТАННІ НОВИНИ

ЖИТТЯ