Побори у школах Херсонщини

Побори у школах Херсонщини

За вересень на «гарячу» лінію Херсонської ОДА щодо скарг на діяльність закладів освіти області надійшло 110 звернень.

Про це вчора, 7 жовтня під час селекторної наради повідомила Світлана Чепіга, заступник голови ОДА. За її словами, 52 звернення – це запитання, чи потрібно здавати кошти в фонди школи або дитячого садочка, як керівництво шкіл має звітувати за використані кошти, а також питання щодо харчування.

«Інші 58 звернень – це конкретні скарги щодо вимагання коштів з батьків в навчальних закладах. До речі, з них 7 колективних скарг. Більша половина скарг буда розглянута згідно дієвого механізму, створені робочі групи, ініційовані збори батьків та проведена робота з керівництвом шкіл.

Також є приклади, коли інформація направлена до правоохоронних органів. Відповідями на іншу половину скарг є просто відписки і найбільше їх саме по Херсону. Ганебні приклади, коли надходить скарга на директора школи і управління освіти надає цьому ж директору цю скаргу на розгляд. Як на мене, це неприпустимо і є елементом корупції в системі управління освіти», – повідомила Чепіга.

Як зазначила заступниця голови ОДА, за результатами аналізу звернень на "гарячу" лінію на сайті ОДА, сторінці ОДА у «Фейсбуці» та на інформаційних дошках кожної школи оприлюднять спеціальний порадник для батьків.

"Хочу подякувати громадянам за зворотній зв'язок як позитивний, так і негативний. Громадяни повідомляють, що "гаряча" лінія допомагає зупиняти неправомірні дії у школі, закриваються групи у «Вайбері», повертаються кошти батькам.

Приведу приклад повідомлення з Генічеська: заявниця зазначає, що після дзвінка на "гарячу" лінію одразу знайшли і меблі, і гроші на прибиральницю вже не потрібно здавати", – зазначила Світлана ЧЕПІГА.

За матеріалами «ІРС-Херсон».

P.S. Увага! З 10 вересня на Херсонщині запрацювала «гаряча» телефонна лінія для батьків за номером 0 800 50 40 77 з питань діяльності закладів освіти області.