Треба збільшити фінансування на ремонт доріг Херсонщини

Треба збільшити фінансування на ремонт доріг Херсонщини

В цьому переконаний народний депутат України Ігор Колихаєв, який лобіює це питання у парламенті:

- За економіко-географічним положенням Херсонський регіон – транзитний, з потужною транспортною системою. Загальна протяжність автомобільних доріг загального користування державного значення - 1 435 км, 90% з них - у незадовільному стані та потребують ремонту.

Доріг загального користування місцевого значення, які теж є важливою складовою транспортної інфраструктури та теж знаходяться в незадовільному стані, 3 571,6 км. Частина з них є стратегічними напрямами, адже область єдина, що межує з тимчасово анексованою територією АР Крим. Крім того, навантаження на дороги збільшується під час курортного сезону.

Сподіваюсь, ці аргументи стануть вагомими при врахуванні моїх пропозицій про збільшення фінансування на капітальні та поточні ремонти доріг на Херсонщині у Держбюджеті-2020.

Йдеться про автошляхи, які поєднують Херсонську, Дніпропетровську та Запорізьку області та забезпечують транспортним сполученням курортну зону «Генічеськ - Арабатська Стрілка». Дороги «Мар'янське - Берислав», «Високопілля – Великоолександрівка - Берислав», «Кам'янка Дніпровська – Велика Лепетиха - Каховка», «Херсон - Нова Каховка - Генічеськ».

Крім того, відстоюватиму збільшення для області обсягу субвенції на проведення міжремонтних робіт мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення.

Питання нелегкі. Проте за інтереси нашого краю треба боротися, бо НАМ ТУТ ЖИТИ!, - переконаний Ігор КОЛИХАЄВ: