Херсонські аудитори розглянули звернення 29 громадян

Херсонські аудитори розглянули звернення 29 громадян

Упродовж І-го півріччя 2019 року до державних аудиторів Херсонщини звернулось 29 громадян.

Звернення надійшли поштою (19), через органи влади (7), на особистому прийомі громадян (3). На 21 звернення надано відповіді, 8 залишаються на стадії розгляду.

Здебільшого люди зверталися з питань трудового законодавства і оплати праці – 4, аграрної політики і земельних відносин – 1, щодо діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади – 9, діяльності підприємств та установ – 9, з інших питань – 6.

Випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не встановлено.

Всі звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства, і на них своєчасно надані обґрунтовані відповіді. За результатами 21 розглянутих по 15 зверненням надано обґрунтовані роз'яснення, одне звернення направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» з повідомленням автора, 5 звернень вирішено позитивно.

Номер «телефону довіри» Управління (0552)-26-36-28 доведено до громадськості через засоби масової інформації.

У звітному періоді, для надання відповідей на запитання громадян, проведено 47 прямих телефонних ліній. Відповідні анонси розміщено на веб-сайтах.

Заради підвищення ефективності зворотного зв'язку кожен громадянин може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надсилати інформацію цілодобово на електронну адресу Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області