Я повідомляє прес-служба АТ "Херсонобленерго", з 1 липня стартує щомісячна передача показників електролічильника. Інформація про спожиті кіловати на сайті АТ «Херсонобленерго» буде прийматися традиційно до 4 числа.
Крім добре знайомих для жителів міста та області способів передачі: за телефоном, у особистому кабінеті чи за допомогою заяви у абонентських, з минулого місяця працюють сервіс у Viber, прийом показників у СМС та електронною поштою.
Аби допомогти розібратися у роботі новинок, АТ «Херсонобленерго» пропонує споживачам електроенергії детальні інструкції.
До Вашої уваги інструкція як легко передавати показники лічильника через Viber:
1. На головній сторінці сайту АТ «Херсонобленерго» знайти розділ «Ввід показників».
2. Якщо ви використовуєте версію Viber для комп'ютера, у способах передачі лічильника потрібно перейти за посиланням:
3. Якщо ви використовуєте мобільну версію Viber, вам потрібно відкрити свій Viber – у налаштуваннях обрати функцію «Сканувати QR-код». Далі потрібно направити камеру на код, що на сторінці « Способи передачі показників лічильника» сайту АТ «Херсонобленерго». Система відсканує його та перенаправить вас до публічного акаунту «Херсонобленерго» у Viber, де можна ввести показники.
4. Далі потрібно виконувати інструкції, які надсилатиме у повідомленні чат-бот.
Також можна скористатися одним із старих способів передачі показників лічильника:
Внести показники лічильника можна, зареєструвавшись в «Особистому кабінеті», або «Без реєстрації» на сайті АТ "Херсонобленерго".
Скористатися послугою в автоматичному режимі за телефоном: (0552) 316-316 (цілодобово). За телефонами кол-центру: (0552) 48-06-20, 0-800-500-629 (цілодобово).
У Центрах по обслуговуванню споживачів (вул. Пестеля, 5, вул. Перекопська, 178) передати показник через термінал, або в абонентських групах РЕМ заповнити заяву.