На Херсонщині створюють одяг з позитивним настроєм

Незалежно від того, як розвивається індустрія моди, бути жіночною і тендітною хочеться завжди. І навіть, якщо ти яскрава прихильниця штанів і спортивного одягу, коли вдягаєш сукню – в тобі відкривається жінка. Однак, не кожна сукня може її в тобі відкрити. Адже одяг теж має свій характер. Але в Херсоні є людина, яка близько п'яти років створює настрій у своїх фешн-колекціях.

Це мати двох дітей, красуня з модельною зовнішністю та надзвичайно талановита і відкрита жінка, дизайнерка, засновниця бренду «KNIGA art studio» Олександра Сікоєва.

Еконапрямок, етномотиви, фешн-колекції – це не просто набір слів, для Олександри ці слова складають її життя. Дизайнерка ціленаправлено створює речі, які дарують настрій, для цього робить їх не тільки гарними, а й зручними. Як до цього прийшла та звідки ж все почалось, ми спілкувались з пані Сашою...

- Дизайнери візуалісти, тож очевидно, що все почалось з малюнків. У якому віці почали малювати одяг?

Малювати почала вечірні сукні у випускному одинадцятому класі. Коли ми в ліцеї з дівчатами вирішували в кого яка буде сукня – мене, як кажуть «пробило». Я малювала не тільки собі, а й однокласницям. Деякі з них навіть пошили сукні за цими ескізами...Потім я вступила до університету. Здобула освіту за напрямком: психологія, художня культура і режисура молодіжних театрів. А після закінчення університету, вже на п'ятому курсі, вийшла заміж і почала створювати сім'ю.

Але мрії про те, щоб бути дизайнером одягу мене не полишали, я довго виношувала їх у своїй голові, малювала собі ідеї, навіть вже остаточно вирішила, що бренд буде називатися «KNIGA» як пошана батька, як творча кров, творча енергія, яка виливається в роботах. Дуже приємно, що батько несе свою важливумісію в культурний розвиток України, у театральне життя міста. А я вирішила реалізовувати цю енергію у творчих роботах, які б дарували гарний настрій, щоб кожна жінка могла їх носити і відчувати себе трішки щасливішою.

 - Що було першою ластівкою?

Першими були футболки. Це було в 2015-му році. Ми розробили креативний малюнок з позитивним посилом – марки України, де ми зазначали, що ця колекція вироблена в Україні. Цю колекцію ми тоді презентували на «Happy Family Fest», у якій взяли участь моделі разом з своїми родинами. Там ми вперше заявили про себе, як «KNIGA art studio». Також ми почали активно розробляти аксесуари, які і наразі з любов'ю виготовляє для нас Інна Кібзун.

- Скільки маєте колекцій на сьогодні?

Ой, важко сказати. Загалом, ми випускаємо десь дві колекції на рік. Так, за цей час, ми мали нагоду їх представити на «Grimerka New Look», «Amsterdam Fashion air Days», «Dnepr Fashion Weekend» та на міжнародному театральному фестивалі «Мельпомена Таврії». За цей час ми випустили колекцію футболок, колекцію в'язаних купальників, ну і звісно колекцію вечірніх суконь тощо. Також ми зробили фешн-календар, де моделями виступили балерини. Цей календар вже побував у 20-ти містах Америки. Нам навіть з Маямі телефонували наші земляки, до рук яких потрапив цей календар, і дякували за нашу творчість.

- Як давно Ви використовуєте еко-матеріали?

Ми проти вбивства тварин. Ця місія у нас ще з початку, коли ми розробили футболки. Вже тоді я була вегетаріанкою. Близько п'яти років я не вживаю м'яса, а хутра взагалі ніколи не носила.Тому у нашому одязі не має натурального хутра, у нас немає шкіри, тільки екошкіра. Ми проти вбивства тварин, і зараз я дуже радію, коли в інтернеті бачу, що дім «Prada» відмовився від використання хутра, «Аrmani» та і взагалі багато хто. Приємно, що всі поступово стають на сторону природи і нашої планети, адже хто її берегтиме, як не ми.

- Часто в колекціях ми можемо побачити етно-мотиви. Як Ви їх створюєте?

Це певні символи, адже бренд «KNIGA» – для сучасної жінки, яка пам'ятає і цінує своє коріння. Саме це робить її сильною і гарною. Ці ілюстрації всі ексклюзивні, ми розробляємо їх з художниками, з Світланою Юр'євою та іншими дівчатами. Ми розробляємо спочатку малюнок, до малюнку ми йдемо довго, адже дуже переживаємо. А потім втілюємо його на речах за допомогою вишивки тощо.

- Які майбутні плани, ідеї, мрії?

У нас є ідея робити в нашому шоу-румі ще й мейк-ап. Адже ми йдемо до створення повноцінного образу, щоб жінка зайшла в шоу-рум і вийшла з нього вже королевою. Також ми думаємо над створенням в майбутньому колекції взуття, колекції спортивного одягу для занять йогою та спортом. Ну а щодо мрій, то я б дуже хотіла повчитись у відомих метрів фешн-індустрії у Мілані та щоб Україна зазвучала на провідних майданчиках світу.

Спілкувалась Єлизавета КРАСНІЧЕНКО