На Херсонщині вибори проходять у соціальних мережах

Характерною ознакою нинішніх президентських перегонів на Херсонщині стала небачена раніше активність прибічників різних кандидатів у соціальних мережах.

Представники громадянської мережі ОПОРА проаналізували Інтернет - сторінки херсонських осередків політичних партій - у січні-лютому 2019 року на Херсонщині найактивнішими в Фейсбуці були прихильники кандидатів в Президенти Володимира Зеленського, Олега Ляшка та Юлії Тимошенко.

Найбільш активною в Фейсбуці виявилася сторінка херсонської команди кандидата в Президенти Володимира Зеленського. Незважаючи на те, що вона була створена тільки в січні 2019 року, за два місяці в ній налічується 563 дописи.

Щоправда, сторінка більше схожа на форум, де спілкуються прихильники кандидата, щодня розміщуючи різні матеріали, пов'язані з Володимиром Зеленським, та слова підтримки.

На другому місці сторінка «Херсонщина Радикальна», присвячена Олегу Ляшку та діяльності місцевих осередків Радикальної партії - 254 дописи.

Трійку лідерів замикає херсонська «Батьківщина» - 202 пости, присвячена здебільшого Юлії Тимошенко та значно менше – діяльності місцевих партійних осередків.

На сторінці херсонської «Громадянської позиції» за січень-лютий налічується 123 дописи, «Опозиційного блоку» - 77, «УКРОПУ» – 60 постів. На сторінці «Блок Петра Порошенка. Херсон» 48 дописів, «Національний корпус» – 47. Найменше матеріалів за два місяці на сторінці херсонської «Самопомочі» (31).

Як прокоментував координатор довготермінового спостереження Громадянської мережі ОПОРА в Херсонській області Максим Єлігулашвілі, такі показники говорять про те, що кандидати та партії активно використовують сучасні можливості Інтернету як майданчик для агітаційної реклами.

За матеріалами Громадянської мережі ОПОРА в Херсонській області