Дорогу через дамбу Каховської ГЕС підлатають ближче до літа

Ям більше, ніж асфальту. Так вичерпно водії характеризують стан дороги через дамбу Каховської ГЕС. І незадоволених ним багато: адже це не якась там грунтівка від хутора до хутора, а частина траси державного значення Р-47 Херсон-Нова Каховка-Генічеськ.

Та який би не був у неї статус, а факт залишається фактом – покриття на дамбі гідроелектростанції капітально не ремонтували аж 2004 року, бо все коштів у бюджеті не було.

Щоправда, тепер вони з'явилися: обласна Служба автодоріг уже оголосила тендер на капремонт понівеченого відрізка траси вартістю близько п'яти мільйонів гривень. Якщо торги пройдуть успішно, асфальтове покриття на дамбі не «підлатають», а справді відремонтують – вистачить надовго, сподівається начальник Служби автодоріг Херсонщини Микола Савченко.

Не менш проблемними, ніж дорога через дамбу Каховської ГЕС, у нас залишаються автомобільні переїзди через балки, затоплені Каховським морем у Бериславському, Горностаївському та Нововоронцовському районах. Вони настільки розбиті, що вантажівки часто-густо не можуть втриматися, і з'їжджають просто в воду. Там нещодавно ледве не затонув військовий транспортер із танком!

— Грошей на капітальний ремонт автомобільних переїздів цього року в державному бюджеті не передбачили. Тому довелося закуповувати у Кривому Розі доменний шлак на півмільйона гривень, і засипати ним ями на переїздах. Проїхати там зараз можна, але такого «відновлення» вистачить ненадовго: влітку почнеться збирання врожаю, через балки ринуть каравани зерновозів, і до кінця осені покриття знову розтовчуть до ям, — сумно прогнозує Микола Савченко.

Сергій ЯНОВСЬКИЙ
"Новий День"