Чого очікувати автолюбителям?

Минулого тижня на Херсонщину завітав начальник Центру з безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС України генерал-майор міліції Сергій Будник. Він провів особистий прийом громадян та поспілкувався з журналістами про проблеми нашого краю.

- На жаль, в Херсонській області замалий штат працівників ДАІ. Працюють усього 154 співробітники. І це при тому, що загальна протяжність доріг — 12,6 тис. кілометрів. Враховуючи це, окремі водії ігнорують Правила дорожнього руху, — прояснив ситуацію Сергій Іванович. — Міліція не може повноцінно та вчасно реагувати на правопорушення, особливо в сільській місцевості, де на район припадає лише три співробітники. Цю проблему потрібно вирішувати найближчим часом.

Генерал-майор міліції поділився і нововведеннями, які очікують на власників залізних коней.

- Міністерство внутрішніх справ вже у вересні подасть на розгляд парламенту проект закону про впровадження автоматичної фіксації правопорушень. Наприклад, у Херсоні встановлять 150 боксів, а в них — 50 камер відеоспостереження. Де конкретно розмістять камери, власники транспортних засобів, звісно, не знатимуть, тому, побоюючись великих штрафів, дотримуватимуться встановлених нормативів, — переконаний Сергій Будник. Також у міністерстві готується законопроект про застосування штрафних балів за порушення правил. У водіїв, які наберуть певну їх кількість, відбиратимуть водійські права, доки порушники не складуть іспит на знання ПДР. Знову-таки, планується підвищення відповідальності за не пристебнутий ремінь безпеки. Зараз адміністративне стягнення за це складає від 51 до 85 грн., а буде від 255 до 325 гривень.

За словами Сергія Івановича, новий штраф за не пристебнутий ремінь безпеки запроваджується не для того, щоб збільшити надходження до бюджету, а насамперед задля збереження життя людей.

За сумною статистикою, близько 60—70% смертельних наслідків під час ДТП трапилися саме тому, що водії чи пасажири не скористалися ременями безпеки. Виходить, що зі 100 загиблих 60- 70 людей могли б залишитися живими. До прикладу, в таких країнах, як Англія, Швеція, Австралія, серйозно почали ставитися до використання ременів безпеки після встановлення значної суми штрафу.

— Але збільшення розміру штрафу це не головне, значно важливіше — свідомість учасників дорожнього руху, — підсумував Сергій Будник.

Володимир Сиротенко //Новий день №32(5079) 08.08.2013

© 2008 - 2024 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: khersonci08@gmail.com, контактиархівТеатр Куліша - Херсон