Фальстарт херсонських радикалів

Попри те, що офіційно виборча кампанія стартує 31 грудня цього року, партійні організації Радикальної партії Олега Ляшка на Херсонщиніпротягом листопада-грудня систематично проводять заходи, які можуть мати ознаки дочасної агітації.

Зараз обласна організація Радикальної партії є лідером по активності в регіоні. На сторінці «Херсонщина Радикальна» у Фейсбуці прослідковується підвищення активності у другій половині листопада. За перші два тижні місяця було опубліковано 52 пости, а за другі – майже вдвічі більше – 91 пости, за весь листопад – 143 пости.

Для порівняння: на сторінці херсонської «Батьківщини» – 91 матеріал, «Об'єднання «Самопоміч» – 44 матеріали, «Громадянська позиція» – 37, «Блок Петра Порошенка «Солідарність» – 29 постів, «Опозиційний блок» – 24 пости, «Наш край» – 5 матеріалів.

У період з 1 по 13 грудня на сторінці «Херсонщина Радикальна» вже розміщено 57 матеріалів.

Варто відмітити, що в листопаді на міському телеканалі «ВТВ плюс» почали транслювати телепрограму «Час справедливості із Олегом Ляшком». Оголошення про це з номером «гарячої лінії» були розклеєні представниками Радикальної партії у Каланчацькому та Скадовському районах. Також реклама гарячої лінії була розміщена у місцевій газеті міста Каховка та Нова Каховка Херсонської області.

Також представники ОПОРИ зафіксували використання Радикальною партією на Херсонщині бюджетних ресурсів як один із способів піару. У своїх матеріалах представники партії пишуть: «30 листопада завдяки народному депутату від РПЛ та куратору Херсонської області Денису Силантьеву Бериславська загальноосвітня школа №3 отримала другий транш субвенції на капітальний ремонт покрівлі та фасаду у розмірі 450 тисяч гривень».

ОПОРА нагадує, що відповідно до частини 1 статті 44 та частини 1 статті 57 Закону України «Про вибори Президента України», передвиборна агітація розпочинається кандидатом на пост Президента України наступного дня після дня його реєстрації Центральною виборчою комісією і закінчується о 24 годині останньої п'ятниці перед днем виборів. Тож зараз така діяльність може містити ознаки дочасної агітації.

Як прокоментував координатор довготермінового спостереження Громадянської мережі ОПОРА в Херсонській області Максим Єлігулашвілі, подібна діяльність перед офіційним початком виборчої кампанії створює позитивний імідж партії та її лідеру, сприяє впізнаваності, а отже створює можливість для нерівного представлення кандидатів, які зареєструються після оголошення виборчого процесу.

По матеріалам Громадянської мережі ОПОРА

Фото Херсонщина радикальна

© 2008 - 2024 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: khersonci08@gmail.com, контактиархівТеатр Куліша - Херсон