Проблемами перевезення пасажирів у Херсоні ніхто не переймається

Проблемами перевезення пасажирів у Херсоні ніхто не переймається

Те, що у Херсоні існують суттєві проблеми із забезпеченням перевезення пасажирів говорять давно і багато.

Кожен новий день свідчить про те, що міська влада не просто не справляється з ситуацією, а вона повністю відсторонилася від процесу перевірки «Умов перевезення пасажирів»; контролю дотримання «Договорів»; «Правил перевезення пасажирів».

Ситуація вкрай складна і вирішити її можна тільки взявшись за неї кардинально. Прикро, але міська влада не дає собі анітрохи турботи щодо ведення бодай якогось контролю за тим як і у якому стані працюють перевізники, як вони дотримуються умов, які прописані у конкурсному договорі.

Херсонців вкрай турбує ситуація, що склалася. Зрозуміємо, що так тривати далі не може, адже з кожним днем на маршрути міста виходить все менше й менше автобусів. Перевізники не просто не виконують умови, а займаються саботажем. Пан Миколаєнко самоусунувся від контролю над ситуацією. Не хочуть нічого робити і його підлеглі.

Ми змушені у який раз констатувати, що у нас немає міського голови, а є людина, яка час від часу приходить у будівлю по пр. Ушакова, 37, заходить у кабінет на 3 поверсі, відсиджує там якійсь час, а потім знову зникає на кілька днів. Це просто «лялька».

Не секрет і те, що всі так звані «Помічники» та «Радники» «мера», які офіційно працевлаштовані у мерії і є тими, хто виконує функції міського голови: приймають рішення, ведуть переговори, навіть «виписують» догани (а він автоматично ставить свій підпис, іноді навіть не читаючи або не розуміючи зміст того, що підписав).

Знаючи таку ситуацію перевізники всіх марок, у т.ч. і Херсонське міське комунальне підприємство «Херсонкомунтранссервіс», роблять що їм заманеться.

Графіків давно ніхто не дотримується. Централізована диспетчерська служба не функціонує. Контролю немає.

Прикро про це говорити, але наше комунальне підприємство серед лідерів порушників правил не тільки перевезення пасажирів та якості наданих послуг, там безліч проблеми з виконанням «Правил дорожнього руху».

ЗМІ розповсюдили інформацію щодо складання протоколів за порушення ПДР. КП «ХКТС» має таких – 145, з яких 4 випадки це управління транспортним засобом у нетверезому стані.

Уявляєте, водій веде автобус який повний пасажирів і при цьому знаходиться «під мухою». Про яку дисципліну можна говорити у «приватників», якщо таке відбувається у комунальному підприємстві?

Як наказувати? Пасажири, а це 90% населення нашого міста, закликають – «розривати Договори і запрошувати інших перевізників».

Спробували. Не діє. У цей понеділок (13.08.) керівники міста довели, і це для них не проблема: «Зірвати конкурс – дуже просто».

13 серпня, повинен був відбутися повторний конкурс на перевезення пасажирів за міським маршрутам:

- № 6 («IV Таврійський» - «Фрегат»);
- № 14 («ХБК» – «II Таврійський»)
- № 25 (пл. Дубинди – сел. «Молодіжне»);
- № 34 («Житлоселище» – сел. «Кіндійка»);
- № 51 (Дачі – ХБК).

Нагадаю, що місяць тому по цим маршрутам було проведено конкурс, і тоді результати були такими: маршрут № 6 – отримало КП «Херсонкомунтранссервіс»; маршрути № 14 та № 51 – відійшли ТОВ «Херсонське АТП 16527».

Та, чомусь після проведення конкурсу, випадково чи ні, юридичний відділ міськвиконкому знайшов начебто якісь порушення. Результати скасували і призначили повторний конкурс.

КП «Херсонкомунтранссервіс» претендував на маршрути № 6, 14 і 51; ТОВ «Херсонське АТП 16527» - так само мало бажання працювати по маршрутах № 14 та 51.

Що стосується ще двох маршрутів де відсутні перевізники: №25 та 34, то на них претендентів не було.

Чому ж не відбувся конкурс? Маємо підстави припустити, що його «зірвали» цілеспрямовано, адже КП «ХКТР» немало шансів (об'єктивно і чесно) на перемогу.

На засідання конкурсної комісії не з'явилися одразу чотири чиновники, які підконтрольні міському голові: Марина Віркун (начальник міського управління транспорту), В'ячеслав Нікітенко (начальник міськвідділу транспорту), Наталя Молнар (начальник міськвідділу доріг) і Володимир Балін (голова комісії і одночасно заступник директора КП «Херсонкомунтранссервіс»).

Тут слід наголосити на ще одному порушенні щодо об'єктивності та неупередженості: пан Балін в даному випадку виступає у двох іпостасях і заступник начальника КП «ХКТС», і голова конкурсної комісії. Як таке могло статися? У міськвиконкомі щось чули про таке юридичне поняття як «Конфлікт інтересів»?

Чому чиновники, які ходять на роботу, і отримують чималі гроші, не були у робочий час на місці роботи? Де було шановне панство? Чи можливо слід було зафіксувати факт відсутності на робочому місці, і, якщо там більше ніж 3 години без поважної причини, то їх слід звільняти за прогул?

Поки міський голова та його «радники» грають у власну гру «Хто більше набере економічних бонусів» до наступних виборів – той і переміг, мешканці міста продовжують вистоювати годинами на зупинках (особливо у вечірній час та вихідні дні) у сподіванні, що вдасться поїхати по справах. Втративши терпіння той, хто фізично здатен – йде пішки. У той час мера та його «радників» під під'їздом чекає службове авто.

Показові проїздки на роботу у маршрутках пана Миколаєнко закінчилися безславно...

Втім, у ситуації є свій плюс. Лікарі не даремно кажуть, що 30 хвилин прогулянки – замінюють кілька пігулок від «серця». Дві прогулянки вдень на роботу та з роботи, це подвійний подарунок серцю.

Тож, якби ще було чим дихати у такі спекотні дні та не було того смороду який накриває місто майже щодня, то можна було б дякувати Володимирові Миколаєнко – він турбується про наше з вами здоров'я.

Сергій ОСОЛОДКІН