Про формування туристичних брендів на Херсонщині

Про формування туристичних брендів на Херсонщині

Говорили на паприкінці минулого тижня у місті Генічеськ, де пройшла робоча зустріч представників влади міста і Генічеського району, активістів, бізнесу та членів громадських організацій.

Тема зустрічі - успішне формування та поєднання туристичних брендів міста Генічеськ та Арабатської стрілки з метою створення оригінальних та неповторних туристичних продуктів.

В рамках заходу запрошено Президента Національної туристичної організації України Івана Ліптугу, який розповів про плани НТО на 2018 рік та розповів про основні аспекти і етапи створення локальної Асоціації туризму Генічеська та Арабатської стрілки, розробку Стратегії розвитку та маркетингу у сфері туристичної діяльності Генічеська та Арабатської стрілки.

Дуже приємно, що влада міста, Генічеського району, представники бізнесу і всі небайдужі жителі регіону об'єднуються для розвитку туризму свого краю.

Херсонщина туристична