Спеціалізована проектна організація, що має чинний Сертифікат на проведення обстеження стану злітно-посадкових смуг, провела дослідження покриття злітно-посадкової смуги херсонського аеропорту на придатність до експлуатації Ан-124 «Руслан» - літака, який є другим найбільшим серійним вантажним літаком у світі, після Ан-225 «Мрія», що наразі утримує лідерство, повідомляє пресс-служба ХОДА.
Так, згідно попереднього висновку фахівців, злітно-посадкова смуга, рульова доріжка та перон херсонського аеропорту придатні до прийому та обслуговування літака Ан-124 «Руслан», що використовується для перевезення локомотивів, яхт, фюзеляжів літаків і багатьох інших великогабаритних вантажів, адже має систему присідання опор шасі, що дозволяє легко здійснювати завантаження.
Довідка: перший політ дослідний зразок літака Ан-124 «Руслан» здійснив 24 грудня 1982 року в Києві. Всього було побудовано 55 літаків. На 2011 рік в реєстрах — 46 діючих машин (лише половина з них є цивільними), 36 літаків експлуатують в Росії, 7 – в Україні 1- в ОАЕ та ще 2 — в Лівії.
У 1985 році на літаку Ан-124 «Руслан» було встановлено 21 світовий рекорд, в тому числі з вантажопідйому (171 219 кг на висоту 10750 м), а 06 травня 1987 року було встановлено світовий рекорд дальності перельоту замкнутим маршрутом - 20 150,92 км (з вантажем на борту).