Вартість проекту становить 120 мільйонів гривень, і ці кошти ще треба було пошукати. Через це роботи з поглиблення дна біля портових причалів не проводили майже сім років, і окремі його ділянки значно замулилися.
І хоча прямої загрози проходженню суховантажів із осадкою до 7,62 метра немає, все ж до цього і доводити не треба.
Екологів, однак, хвилює, куди компанія-підрядник збирається складати вилучений надлишок мулу (а це майже чотириста тисяч кубометрів). Портовики пояснюють: його відправлятимуть баржами на майданчики складування (звалища) у Дніпро-Бузькому лимані.
Так робили і за минулих «розчисток», але нині можна було б шукати і раціональніший спосіб використання мулу. Адже його із задоволенням купують як органічне добриво для підвищення родючості грунтів.