Співаковський: Пріоритетом для Херсонської області є розвиток людського капіталу

Співаковський: Пріоритетом для Херсонської області є розвиток людського капіталу

Сьогодні, 21 серпня відбулась обласна конференції педагогічних працівників за участю заступника Міністра освіти і науки України Павла Хобзей, голови ХОДА Андрія Гордєєва, чиновників, освітян.

На сьогодні пріоритетом для Херсонської області є розвиток людського капіталу. Спільні зусилля місцевих громад, представників влади різних рівнів, парламентарів, профільного міністерства зможуть подолати усі бар'єри.

Дуже важливо, аби випускники навчальних закладів не покидали рідну Херсонщину, бо вони визначатимуть її майбутнє. Якщо буде великий відсоток міграції, якщо буде продовжуватись політика старіння кадрів, то через 10-15 років буде провал, стагнація на півдні України.

Сподіваюсь, що на пленарному засіданні у вересні Закон України "Про освіту» буде прийнято, а це означитиме, що філософію подальшого розвитку освіти в державі буде визначати не мінфін, а профільне міністерство і профільний комітет.

Але важливо усвідомити, якщо на місцях не будуть вирішуватись кризові питання, якщо об'єднані територіальні громади не будуть включатися, то проблеми не зникнуть.

В умовах децентралізації влади є всі перспективи розвитку для громад. Регіональна Програма людського капіталу є унікальною, яка дає механізм взаємодії і відповідальності всіх рівнів влади у вирішенні кадрових питань громад.

Звісно, програма передбачає велику профорієнтаційну роботу, пошук та запрошення молодих вчителів у райони, селища та села, залучення кримських дітей до суспільних процесів тощо.

Ми повинні адаптувати освітнє середовище до реалій часу, аби дитина стала успішною, високоосвіченою та щасливою особистістю в рідній державі.

Ось тут важливо забезпечити диверсифікацію, тобто дати можливість школам втілювати авторські методики, водночас використовуючи і традиційні методи навчання, в реалізації філософії нової української школи.

В рамках цієї диверсифікації через відповідні вимірювання ми зможемо побачити, що краще для розвитку освітнього середовища і надалі це розвивати.

Хорошим прикладом є опорні школи з використанням філософії нової української школи. Успішний досвід якихповинен втілюватись в освітньому середовищі України.

Олександр СПІВАКОВСЬКИЙ