Херсонські журналісти вдячні медіа-експертам

Херсонські журналісти вдячні медіа-експертам

Журналістський колектив ІА "Херсонці" висловлює вдячність експертам Інституту масової інформації (ІМІ), які не обходять своєю увагою роботу херсонських журналістів та мотивують всіх нас працювати ще краще.

Зокрема, сайт "Херсонці" не так давно вже був об'єктом моніторингу, проведеного у рамках дослідження у десяти регіонах України, який провів Інститут масової інформації у жовтні-листопаді 2016 р.

Згідно оприлюднених тоді даних, показник достовірності інформації під час моніторингу херсонських ЗМІ опинився на досить високому рівні, а найвищий показник - 96% (!) достовірних новин було зафіксовано саме на сайті "Херсонці".

І ось знову, буквально вчора, 21 квітня медіа - експерти ІМІ та GfK Ukraine (на фото вище) оприлюднили нові дослідження медіа-ситуації на Херсонщині. До моніторингу в нашому регіоні були включені телеканали «Скіфія» і «ВТВ плюс», газети «Гривна», «Новий день», «Вгору», а також інтернет-видання «Херсон-онлайн», «Херсонські вісті», «Херсонщина за день» і «Херсонці».

На презентації результатів моніторингу в Херсоні експерти оприлюднили багато цікавої та корисної інформації про те, що цікавить херсонців у новинах, про що пишуть місцеві ЗМІ, якої інформації не вистачає і багато іншого...

Зокрема, було піднято і таку важливу тему як те, що державній та місцевій політиці у херсонських новинах приділяють небагато уваги... Так, згідно оприлюдненим результатам моніторингу, у друкованій пресі тільки 8% матеріалів стосуються місцевих політиків, на телебаченні - 7%, а в інтернет - ЗМІ - 15%. Державна політика також не дуже популярна у місцевих журналістів - у всіх трьох типах ЗМІ їй приділено 5% (!) новин.

Разом з тим, було зауважено, що частина політичних матеріалів у херсонських інтернет - виданнях мають "ознаки замовності"... Дійсно, політики, якщо їм є про що звітувати своїм виборцям, через свої прес-служби пропонують інформаційні матеріали про свою діяльність редакціям місцевих ЗМІ. А що в цьому поганого?

Відсутність інформації про політиків (державних чи місцевих) - це проблема не ЗМІ, а самих політиків та їх прес-служб, які погано працюють. Або ж чиновникам просто немає що розказати людям через журналістів. Якраз ті "державні мужі", які нічого не роблять (для людей) і шукають в публікаціях своїх конкурентів у боротьбі за владу "ознаки замовності" - бо самим "замовляти" нічого і немає про що ...

От якби всі політики системно і регулярно (а не лише перед виборами) звітували через ЗМІ про свою діяльність і замовляли журналістам гарні статті про свої успіхи для людей, то рівень інформації про діяльність органів влади був би значно більший за 5% (згідно результатів моніторингу) і такі матеріали носили б не "ознаки замовності", а ознаки прозорості політичного процесу як на місцевому так і на державному рівнях.

Тож побажаємо нашим політикам більшої відкритості, в тому числі і через пресу, а медіа-експертам дякуємо за ґрунтовну і корисну роботу по дослідженню медіаситуації, зокрема у нашому регіоні.

Журналістський колектив
ІА"Херсонці"