Про закриття паперової версії херсонської газети «Вгору»

Днями на сайті тижневика «Вгору» з'явився редакційний матеріал «До читачів», у якому йдеться про рішення редакції припинити видавництво паперової версії газети.

Журналісти «Вгору» говорять про низку мотивів, через які вони прийняли це непросте рішення. Передусім – це фінансовий чинник.

«Останнім часом видання «Вгору», як і багатьох інших газет, в контексті тотального подорожчання стає дедалі економічно складнішим. Лише деякі часописи, що існують на кошти партій та олігархів, не переймаються фінансовими клопотами.

Однак справді незалежні від олігархів, політиків, чиновників газети, на жаль, не можуть бути незалежними від загальних тенденцій в економіці країни...» – пишуть журналісти «Вгору».

Отже, редакція вирішила перейти виключно в електронний формат. «І сьогодні, зваживши всі «за» і «проти», ми з суто економічних міркувань змушені тимчасово відмовитися від друкованої версії газети «Вгору»...

«В Україні робота засобів інформації так і не стала бізнесом. За кордоном створено закони, за якими видавець не може продавати свою продукцію дешевше від її собівартості.

Тобто всі видавці грають за єдиними правилами. У нас відсутність такої законодавчої бази робить інформаційний простір привабливим для олігархів. Вони утримують збиткові газети і телеканали, не рахуючись із затратами, гальмуючи чесну конкуренцію серед медіа,коментує «Дню»  редактор «Вгору» Леонід БОНДАРЧУК.

– Ми завжди намагалися діяти професійно, за законом, не публікували «джинсу». Однак така політика неприйнятна для багатьох рекламодавців.

Наприклад, ми відмовляємось від відверто сепаратистських рекламних текстів, а потім із подивом зустрічаємо цю рекламу в інших херсонських газетах...

Вони не перебірливі, готові ставити будь-що, аби за це платили. Газета, яка тримає планку, має притомну редакційну політику, свої принципи, не вигідна таким рекламодавцям.

Мене якось запитали: ти надрукуєш статтю від «Опозиційного блоку»? Я сказав: так, якщо там будуть цікаві роздуми, реальні пропозиції щодо порушених проблем і з позначкою «реклама». Але їх це не влаштовує.

Таким чином, дотримуючись певної позиції і принципів, граючи за правилами, ми стали заручниками проблемного українського медіаринку, де, здається, не діють жодні правила»...

За матеріалами "День"