На Херсонщині презентували новий туристичний бренд

Напередодні нового 2017 року громадська організація «АҐРУС» представила у Генічеську новий туристичний бренд Арабатської Стрілки.

Презентація пройшла в Генічеській районній раді, де зібралися Голова районної ради Андрій Євстратов, мер Генічеська Олександр Тулупов, керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, громадськість та представники ЗМІ.

Бренд презентувала керівник громадської організації «АҐРУС» Оксана Чорнобривцева. Дизайн бренду та оформлення презентації було розроблено брендинговим агентством GRADES (м. Херсон).

Логотип туристичного бренду – стилізована стрілка - символ чоловічого початку, або Марса і вогню. Жіноче начало символізує вода, море. Таке поєднання, за задумом організаторів, відображає гармонію природи та гармонію взаємин.

Варто зазначити, що слоган бренда легко адаптується для комунікації на інших мовах, а організатори не мають наміру обмежуватися одним логотипом і слоганом, а ставлять перед собою завдання домогтися максимального рівня - створення бренд-буку та подальшої відкритої комунікації з партнерами та медіа - спільнотою.

Зокрема, ГО «АҐРУС» буде використовувати всі сучасні засоби комунікацій, в тому числі соціальні мережі, для відповідного позиціонування бренду Арабатської Стрілки.

Оксана ЧОРНОБРИВЦЕВА
Тел: +380505029898
+380678338998
Е-mail: agrus.hotels@gmail.com

© 2008 - 2024 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: khersonci08@gmail.com, контактиархівТеатр Куліша - Херсон