В Новій Каховці сталась прикрість у перукарні

Зустрічають по одежині... Коли вживають цей сталий вислів, мають на увазі не лише те, у що вбрана людина, а і її зовнішній вигляд в цілому.

Звісно, важливою складовою зовнішності, мірилом краси та елегантності є зачіска. Від її форми, стилю залежить дуже багато, адже вона може «подовжити» чи «округлити» обличчя, «омолодити» людину чи навпаки: додати кілька років. Всі ці перетворення відбуваються не в казці, а в реальному житті.

У ролі чарівника виступає перукар, а в ролі чарівного палацу – салон краси, яких сьогодні по декілька на кожен житловий квартал. Як серед них вибрати найкращий? За якими критеріями обирати? Найчастіше виходить, що за зовнішнім лоском салону і гостинністю перукарів приховують елементарну непрофесійність...

Відповідно до Правил побутового обслуговування населення, підприємства та фізичні особи (виконавці) повинні забезпечувати високу професійну етику поведінки. А як це відбувається насправді?

Зовсім не стандартна ситуація трапилася в знаному салоні в центрі Нової Каховки з чарівним жіночим ім'ям на вивісці, куди звернулась молода дівчина. Вона хотіла підрізати кінчики волосся на 3-4 см., а замість цього їй вкоротили косу аж на 12 см.

Споживача більш за все образило те, що їй відмовили надати книгу скарг. Письмова скарга лишилась без відповіді, над дівчиною просто посміялись замість того, щоб за рахунок винної особи повернути гроші та, наприклад, подарувати бальзам для росту волосся. Ось вам і гостинність, і доброзичливість.

В цій ситуації хочеться порадити споживачу звернутись до суду з відшкодуванням матеріальної та моральної шкоди. Але, на жаль, дівчина не має основного документа – квитанції щодо наданої послуги.

Такі випадки трапляються не часто. Але, шановні споживачі, вам роблять зачіску перед дзеркалом, ви маєте можливість керувати процесом, а не мовчки дивитись на "чарівні перетворення". Вчасно висловлюйте зауваження.

Антоніна Прокопенко, начальник інспекції захисту прав споживачів
"Нова Каховка онлайн"