Туристів на Херсонщині будуть обслуговувати по-європейськи

Принаймні у представників туристичної галузі Херсонщини була можливість отримати рекомендації від європейських фахівців.

Так, з 16 по 18 березня в рамках проекту «Теmpus CruiseT» іноземні експерти провели для готельєрів, рестораторів і студентів серію фахових тренінгів з питань теорії та практики розвитку туристичної сфери та індустрії гостинності у Херсоні та Скадовську.

На базі херсонського готельно-ресторанного комплексу «Бордо» (16 березня) і скадовського готелю «Адмірал» (17 березня) професор університету м.Равенсбург Вольфган Фукс, професор університету м.Падерборн В'ячеслав Нікітін і адміністратор комплексу «Бордо» Вікторія Старинська провели тренінги, присвячені особливостям складання меню, а також формуванню і впровадженню маркетингового інструменту для ресторанів та готелів.

Між представниками туристичної індустрії та експертами ЄС відбувся живий діалог і присутні могли поставити питання з метою отримання рекомендації щодо послуг культури якості та сервісу у своєму закладі.

У ході тренінгу доповідачі розглянули актуальні проблеми і шляхи їх вирішення в бюджетному сегменті ринку готельного сектора (хостели, приватні апартаменти та ін.). Вони розповіли про відмінності у стандартах обслуговування в готельній і ресторанних сферах країн Західної Європи та пострадянських країн, висвітлили фактори, які впливають на вибір туристами типу готелю. В.Фукс наголосив на тому, що кожен заклад (ресторан чи готель) повинен мати чіткий набір основних правил при обслуговуванні, якими повинен керуватися будь-який працівник.

У свою чергу 18 березня на базі факультету природознавства, здоров'я людини і туризму ХДУ для студентів Херсонського державного університету і Херсонського національного технічного університету відбулася лекція, присвячена особливостям менеджменту в закладах швидкого харчування.

Цього ж дня відбулося підведення підсумків: консультації щодо роботи центру компетенції і розвитку туризму в одеському і херсонському регіонах.

Такі заходи нададуть можливості набути додаткових знань у сфері покращення рівня й якості обслуговування в своєму закладі, а також отримати практичні поради та відповіді на питання відповідності якості послуг індустрії гостинності європейським стандартам.

Прес-центр ХДУ

© 2008 - 2025 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: khersonci08@gmail.com, контактиархівТеатр Куліша - Херсон