Олена Урсуленко впевнена: Час - єднатись!

Олена Урсуленко впевнена: Час - єднатись!

Лідер Херсонської організації партії БПП "Солідарність", яка набрала більшість до міської ради Херсона і відразу запропонувала прогресивним, демократичним політичним силам нашого міста підписати Коаліційну угоду.

Основні пункти розвитку Херсона до 2020 року викладені у Концептуальній платформі. Це поетапні кроки, спрямовані на поліпшення ділового та інвестиційного клімату, сприяння розвитку людських ресурсів і поліпшення рівня і якості комунальних послуг, стану комунальної інфраструктури, розвитку соціальної сфери, розвитку і зміцненню бізнесу на території міста Херсон.

Це свого роду пріоритетні напрями і основні цілі, визначені за результатами наказів та побажань виборців міста.

Реалізація цього програмного документу перетворить Херсон у процвітаюче місто півдня України.

Час - єднатись!

Керівникам Херсонських міських організацій

ПАРТІЇ "ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БАТЬКІВЩИНА"

ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "ОБ'ЄДНАННЯ "САМОПОМІЧ"

«УКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПАТРІОТІВ - УКРОП»

ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ОБ'ЄДНАННЯ "СВОБОДА"

РАДИКАЛЬНОЇ ПАРТІЇ ОЛЕГА ЛЯШКА

та кандидату на посаду Херсонського міського голови

МИКОЛАЄНКУ В.В.

Шановні представники політичних сил, колеги новообраного депутатського корпусу!

Напружена та безкомпромісна виборча кампанія завершилася.

Для нас, наділених довірою виборців, починається період плідної та ефективної праці на благо громади міста.

Ми вважаємо, що для забезпечення успішної розробки та реалізації Стратегічного плану розвитку міста Херсона необхідна консолідація представників широких кіл херсонської громади: новообраних депутатів міської ради, лідерів громадських організацій, бізнесу, засобів масової інформації.

Пропонуємо усім прогресивним, демократичним політичним силам міста Херсона об'єднатися навколо основних стратегічних цілей викладених у проекті Концептуальної платформи розвитку міста.

Дана платформа розвитку Херсона повинна стати засобом об'єднання політичних сил та громадян, консолідації суспільства, формуванням дієвої і впливової громадської думки навколо найбільш актуальних і гострих проблем, пов'язаних з сьогоденням і майбутнім громади Херсона.

Вона повинна бути розроблена і реалізована усіма учасниками, що впливають на розвиток міста, з урахуванням інтересів та за участю жителів міста.

Її завдання - задати орієнтири для всіх, показати перспективу жителям, владі, потенційним інвесторам і бізнесу.

На нашу думку, Концептуальна платформа розвитку Херсона повинна визначити кроки, спрямовані на вирішення проблем поліпшення ділового та інвестиційного клімату, сприяння розвитку людських ресурсів, поліпшення рівня і якості комунальних послуг, стану комунальної інфраструктури, розвитку соціальної сфери, розвитку і зміцненню бізнесу на території міста Херсона.

Ми вважаємо, що Концептуальна платформа розвитку Херсона повинна містити основні Пріоритетні напрями і основні цілі, визначені за результатами наказів та побажань виборців міста.

На її основі повинні будуватися у подальшому усі програми соціально-економічного розвитку міста.

Пропонуємо взяти за основу напрацювання робочого проекту Концептуальної платформи розвитку міста.

БЮДЖЕТ

ОСНОВНИМ ІНВЕСТОРОМ МІСТА повинен стати бюджет міста із залученням до нього зовнішніх інвестицій, місцевих інвесторів та доходів від підприємницької діяльності. Інструменти:

 обов'язкова реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності, що працюють на території міста - податки повинні йти до місцевого бюджету;

 створення відокремленого підрозділу виконкому міської ради – Центру проектного супроводження інвестиційних програм бізнесу та підприємництва;

 повний аудит виконкому міської ради і комунальних підприємств міста та забезпечення їх прозорої роботи – прибуток від роботи має поповнювати місцевий бюджет, а не кармани керівників;

 Відкрита тендерна платформа;

 Відкритий бюджет.

МІСЬКА ІНФРАСТРУКТУРА

Транспорт

 Розробити та впровадити програму підвищення ефективності роботи міського транспорту;

 Прозорі тендери на маршрути;

 GPS-контроль маршрутів;

 Оновлення комунального автопарку за сучасними стандартами;

 Зручний розклад руху пасажирського транспорту;

 Оптимальна маршрутна мережа тролейбусного та автобусного парків;

 Розвиток муніципального автопарку.

ІНЖЕНЕРНА ІНФРАСТРУКТУРА

ЖКГ

 Забезпечення цілодобового водопостачання на території міста;

 Якісна питна вода в будинки херсонців;

 Впровадження системи роздільного збору побутових відходів;

 Впровадження європейської системи переробки твердих побутових відходів;

 Розробка «Теплової карти міста» для раціонального використання енергетичних ресурсів;

 Приведення місцевих тарифів до економічно обґрунтованого рівня;

 Пріоритетне освітлення прибудинкових територій та вулиць із застосуванням енергозберігаючих технологій;

 Модернізація системи зливової каналізації, здатної забезпечити збирання та видалення з території міста зливових стоків;

 Забезпечення передачі прибудинкових територій у власність ОСББ;

 Створення прозорого графіку ремонту та модернізації ліфтів міста;

 Розробка прозорого графіку поточного та капітального ремонту між дворових, внутрішньо дворових проїздів та доріг на території міста, як навколо багатоповерхівок, так і у приватному секторі;

 Реформування системи обслуговування житлового фонду міста у відповідності до європейських стандартів: прозорі відносини між постачальниками та споживачами комунальних послуг;

 Демонополізація і розвиток конкурентного середовища у сфері надання житлово-комунальних послуг населенню;

 Модернізація очисних споруд міста.

Соціальна інфраструктура

 Запровадження міської програми будівництва соціального житла для працівників освіти, медицини та спорту, учасників АТО та переселенців;

 Розробка програми забезпечення власним житлом молодих сімей на основі ефективного партнерства з Державним фондом сприяння молодіжному житловому будівництву;

 Запровадження міської мережі вільного доступу бездротового Інтернету.

ІНВЕСТИЦІЇ ТА НОВІ РОБОЧІ МІСТА

Створити базу даних інвестиційних можливостей міста і забезпечити доступ до неї: інвестиційні пропозиції та прозорі конкурсні умови їх залучення;

 Розробити перелік пріоритетних містоутворюючих підприємств для співробітництва;

 Розробити міську програму гарантування інвестицій;

 Розробити систему пільг та стимулів привабливих інвестиційних проектів міста;

 Розробити систему максимальної зайнятості працездатного населення міста спільно з підприємцями та соціальними фондами;

СОЦІАЛЬНА СФЕРА

Освіта

 Збільшення кількості дошкільних закладів освіти у відповідності з існуючими потребами та прогнозними показниками приросту населення міста: повернення до комунальної власності незаконно відчужених та будівництво нових дитячих садків;

 Виведення шкільної освіти міста на новий рівень: комп ютерізація процесу навчання та поступове охоплення швидкісним Інтернетом усіх навчальних закладів, забезпечення згідно нормативних потреб, шкільними підручниками та програмним забезпеченням;

 Забезпечення проведення модернізації навчальної, матеріально-технічної бази комунальних позашкільних навчальних закладів, оснащення сучасним обладнанням;

 Впровадження системи позашкільної освіти як на території міста, так і в приміських селах та селищах (Антонівка, Зеленівка, Камишани, Степанівка, Наддніпрянське);

 Будівництво школи у Таврійському мікрорайоні;

 Розгляд питання доцільності відновлення роботи закритих шкіл.

Охорона здоров'я

 Створення нової моделі управління та фінансування в сфері охорони здоров'я міста: поєднання соціальної та страхової медицини, запровадження обов'язкового загального державного медичного страхування;

 Запровадження системи Єдиної екстреної медичної допомоги у місті;

 Створення системи соціального захисту медичних працівників;

 Затвердження поетапної програми реконструкції та модернізації об'єктів охорони здоров'я міста до 2020 року.

Культура

 Вдосконалення матеріально-технічної бази закладів культури: реконструкція та модернізація міських бібліотек, поповнення бібліотечних фондів, вільного мережевого доступу мешканців Херсону до бібліотечних фондів;

 Затвердження міської програми ремонту закладів культури міста;

 Затвердження міської програми збереження та відновлення пам'ятників національної культури: створення історіко-етнографічного заповідника на території міста;

 Забезпечення необхідного матеріально-технічного рівня закладів культури, підвищення ефективності їх використання.

Розвиток спорту

 Видатки місцевого бюджету на розвиток спорту повинні складати не менше 1% від загального бюджету міста;

 Інвентаризація усіх спортивних об'єктів міста, передача нічийних об'єктів на баланс КП «Розвиток спорту» з подальшою їх реконструкцією чи/та модернізацією міської інфраструктури спорту: спорткомплекс «Корабел», стадіон «Спартак», стадіон «Старт» та ін.;

 Розробка довгострокової програми організаційного та матеріального забезпечення проведення спортивних змагань різних рівнів.

БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

 Впровадження міської системи відеоспостереження у громадських містах задля оперативного реагування на правопорушення та сприяння запобіганню і розкриттю злочинів;

 Створити муніципальну поліцію міста Херсон;

 Запровадити систему відеореєстрації дорожнього руху у місті.

ПЛАНУВАННЯ ТА БЛАГОУСТРІЙ МІСТА

 Розробка та затвердження прозорої міськобудівної документації (Генерального плану міста, схеми розміщення малих архітектурних форм);

 Запровадження міської програми архітектурно-будівного контролю: перехід до системи професійного проектування;

 Розробка концепції переходу на європейські стандарти міського дизайну.

ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ТА РЕФОРМА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

 Наділення районних у місті рад реальними повноваженнями відповідно до їх компетенцій: сфера благоустрою, соціальна сфера, сфера ЖКГ;

 Введення принципу бюджетної самодостатності громади міста Херсона;

 Введення прозорої системи формування ставок місцевих податків та їх відповідність реальним доходам мешканців громади Херсона;

 Спрощення системи надання адміністративних послуг: реєстрація бізнесу, дозвільна сфера тощо;

 Створення безконтактної системи надання адміністративних послуг;

 Створити в Херсоні «Школу сучасного управлінця», в якій можна було б вчитися без відриву від основної роботи.

Чекаємо на Ваші пропозиції

З ПОВАГОЮ ТА СПОДІВАЮЧИСЬ НА ПЛІДНУ СПІВПРАЦЮ В ІНТЕРЕСАХ МІСТА ХЕРСОНА ТА ЙОГО МЕШКАНЦІВ

Голова ХЕРСОНСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ»

ОЛЕНА УРСУЛЕНКО