Але, і в цих містах влада поставилась формально до вирішення цього важливого питання. По-перше, відведено дуже мало місць. В майже сорокатисячній Каховці - це 10 парканів в різних частинах міста. В Голій Пристані - 13 тумб та стендів. А в Новій Каховці, в якій мешкає майже 70 тисяч, одна металева конструкція біля міського стадіону.
В обласному центрі Херсонщини місць для агітації більше – 29, але, чомусь, значна більшість з них – 16, розташовані в селах, які входять до складу міста.
P.S. Огляд окремих місць в Херсоні засвідчив, вони ніяким чином не підготовлені для розміщення агітаційних матеріалів. Так на ринку «Таврійський» взагалі не існує стіни, про яку іде мова в рішенні міськвиконкому, вона вже давно використовується під комерційну діяльність. А на ринку «Північний» дошки для розміщення агітації мають вкрай неестетичний вигляд.
Такий стан місць, відведених для розміщення агітації та інформування, не сприяє ефективному їхньому використанню, і провокує порушення – розміщення агітації у більш вигідних, але не врегульованих, місцях.
За коментарями звертайтеся:
Наталія БОГРЕНЦОВА – прес-секретар
Громадської мережі ОПОРА в Херсонській області
+38066174 45 28
кs.opora .2014@gmail.com
Згідно статті 56 Закону України «Про місцеві вибори» плакати, стенди, листівки та інші друковані матеріали (крім матеріалів, що розміщуються на носіях зовнішньої реклами) розміщуються лише у місяцях, визначених і обладнаних місцевими органами державної влади та місцевого самоврядування. Довготермінові спостерігачі ОПОРИ перевірили, як ці місця обладнані у містах Херсонської області.