На думку представників Громадянської мережі ОПОРА, які проводять громадське спостереження за місцевими виборами в Україні, з правової точки зору складно за такі дії притягнути до відповідальності тих чи інших кандидатів, адже вони ще не були суб'єктами виборчого процесу.
Проте, активна політична реклама впливає на формування громадської думки, а тому порушує принцип рівності можливостей кандидатів: «Виборчі перегони почалися задовго до того, як повинна була розпочатися виборча кампанія – 5 вересня. Але протягом липня, серпня політичні партії дуже активізувалися. Відбувався масовий вплив на виборця, шляхом розміщення біл-бордів, публікацій в ЗМІ.
Зрозуміло, що така активізація пов'язана з виборами. Та ніякої рівності кандидатів не спостерігається, бо ті, у кого були гроші, ще влітку могли розміщувати не безкоштовні банери, біл-борди, робити публікації, виступати на телебаченні. А прості кандидати, у яких не має коштів себе рекламувати, які є просто громадянськими активістами, залишаються осторонь», - зазначає прес-секретар Громадянської мережі ОПОРА Наталія Богренцова.
Представники громадянської мережі ОПОРА зазначають, що до фальстарту вдалися практично усі провідні партії та окремі кандидати...
Тетяна БОЙКО