На «гарячих лініях» мешканців Херсонщини чекає прохолодний прийом

На «гарячих лініях» мешканців Херсонщини чекає прохолодний прийом

Вельми прохолодний прийом на «гарячих лініях» держустанов, органів місцевого самоврядування та комунальних підприємств Херсонщини зустріли експерти обласної організації Комітету виборців України, які разом з волонтерами вирішили перевірити їхню роботу.

Висновки: частина «гарячих ліній» не працюють взагалі, хоча чиновники справно відзвітували про них. В інших випадках службовці, котрі приймають дзвінки, або не мають уявлення про ази ділового спілкування, або не надають потрібної співбесідникам інформації.

Так, «гаряча лінія» виявилася існуючою тільки на папері в обласному управлінні екології, а в управлінні капітального будівництва Херсонської облдержадміністрації «червоний» телефон виявився взагалі відключеним за борги. Оператори «гарячих ліній» часто-густо відмовляються представитися та назвати свою посаду. А запити про комунальні об'єкти, що виставляються на приватизацію (Новокаховська міськрада) чи дані з декларацій про доходи муніципальних чиновників (Цюрупинська міськрада) чомусь вважають «конфіденційною інформацією». Але найгіршим експерти вважають необізнаність операторів у темах, які найперше цікавлять громадян. Так, на прохання надати контактні телефони певних чиновників, оператори у Херсоні, Скадовську, Каховці повідомили номери, на які неможливо було додзвонитися.

За підсумками нелегкого спілкування експерти ХОО КВУ рекомендують місцевій владі запровадити спеціалізовані курси для таких операторів на базі обласного Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади і місцевого самоврядування. А також забезпечити аудіо запис розмов операторів із тими, хто звертається на «гарячі лінії», регулярне оновлення номерів та режиму роботи телефонів «гарячих ліній» на сайтах розпорядників публічної інформації та в друкованих медіа.

Голос України