Відтепер херсонці можуть скаржитись на оновлений «Пульс» і на митників

Міндоходів здійснило ребрендинг інтерактивного сервісу «Пульс податкової», який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань. Про це повідомляє прес-служба ДПС у Херсонській області.

Нагадаємо, сервіс «Пульс податкової» запроваджений у січні 2012 року як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби. З цього часу «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.

За рік його роботи від мешканці Херсонської області на телефонний номер сервісу надійшло 83 звернення, які вчасно розглянуті та вирішені позитивно. За результатами службових перевірок вжиті необхідні заходи, про що податківці відзвітували кожному заявнику персонально.

Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб'єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.

ОСТАННІ НОВИНИ

ЖИТТЯ