Херсонці, ви готові платити за зв'язок більше?

Херсонці, ви готові платити за зв'язок більше?

Що ж, шановні херсонці, навіть якщо ви скажете, що категорично: «ні, не готові», все одно доведеться!

Одна з фірм мережевого зв'язку, а саме Lifecell, яка ще не так давно позиціонувала себе чи не як найдешевша та найзручніша, вирішила так само покопирсатися у гаманцях своїх абонентів. Відтепер там будуть брати «місячну абонплату» за 28 днів.

Вже із 22 серпня фірма переводить на 28-денну тарифікацію одразу п'ять тарифних планів: «Лайфхак», «Лайфхак Плюс», «хайп», «Дзвінки всім 2017», «Дзвінки всім». А починаючи з 5 вересня, перехід на розрахунковий період тривалістю чотири тижні буде застосований і до інших тарифів: «3G Смарт 69», «Смартфон 2018» і «Абсолютна свобода».

Як бачимо з «абсолютною» свободою вибору тарифу якось та не склалося. Сказати чесно про підвищення тарифів там не наважилися, а тому знайшли інший варіант «реорганізації».

Втім, lifecell не поодинокий у своїх «метаморфозах», перед тим на таку саме тарифікацію тихо і «без оголошення війни» перейшли ще два крупні оператори зв'язку «Київстар» та «Vodafone Україна».

Звісно, що оператори виправдовують такий перехід виключно тим, що вони піклуються про своїх абонентів. «Такі зміни обумовлені прагненням lifecell в умовах зростання інфляції знайти найбільш оптимальний спосіб надавати якісні послуги Інтернет - і голосового зв'язку», - заявили у прес-службі lifecell.

Що стосується вартості послуг то вона зросте, як зазначають у компанії, приблизно на 6 коп. на кожну 1 грн. Оператор переконує, що це вдвічі «дешевше» поточного рівня інфляції в Україні.

Де інфляція? Вони що звіти Прем'єра Гройсмана не читають? Він давно рапортував, що у нас все добре – інфляцію ми подолали!

Зі зміною форми оплати, відтепер, абонентам з тарифним планом з 28-денною тарифікацією доведеться оплатити за зв'язок не 12, а 13 разів на рік.

Сергій ОСОЛОДКИН