Проте є і купа ризиків.Наприклад, ніколи не знаєш, чесний тобі попався продавець чи ні.
Херсонка Юлія знайшла у соцмережі рекламу одного сайту, де продають дитячий одяг.
Жінці сподобався багатий вибір і помірні ціни.
Ще й купа позитивних відгуків про магазин.
Юлія замовила зимню куртку для своєї маленької доньки. Продавець сказала, що за товар треба розрахуватись одразу і перерахувати кошти на картку. Херсонка так і зробила і стала чекати пакунок.
За кілька днів вона вже отримала замовлення. Проте замість рожевої курточки у коробці лежала стара жіноча майка...
Номер телефону продавця вже був поза зоною, коментарі на сторінці магазину у соцмережах закрили. А приватні повідомлення у месенджерах продавець ігнорувала...
Ось так Юлія залишилась без грошей, а її донечка – без осінньої обновки.
Олена ПІМЕНОВА